Inkoop actie ja/nee ?

Pagina: 1
Acties:

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-07 20:29
Bij Conrad zijn leuke mini tl-buisjes te koop (zie onder voor specs) zonder kleur, we kunnen natuurlijk wel ergens kleurfolie ofzo vandaan halen als erg genoeg animo is.Als er dus voldoende interresse is, dan zal ik wel ff een seintje geven en jullie laten mailen.Hier de specs:
}:O
Deze lamp kan zonder voorschakelapparaat op het 230 V~ lichtnet worden aangesloten of op een printplaat worden gemonteerd. De energiebesparende lichtbron wordt voor allerlei soorten displays en LCD achtergrondverlichtingen gebruikt, maar ook als verlichting in belinstallaties, noodverlichting, als oriëntatielicht, bij test- en aftastapparatuur, modelbouw enz. Lamp-Æ 8,6 mm.Er zijn 2 versies:6,9 iLP 1900 Lv en 4,6 iLP 1600Lv.

Kosten: (ps)

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Verwijderd

doe ff
[code]
code:
1
 blabla [ /code]

tnx ;)

ook een linkje naar het product aub!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 21:05
ik denk niet dat het zin heeft om voor die 1-2 euro een maand te wachte.

Verwijderd

volgens mij zijn buisjes die je op je molex (12v) aan kan sluiten veel handiger. Nou moet je weer een extra snoer naar je pc laten lopen of binnen in je PC een aftakking van de 220v maken.

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 21:30

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

€6 iz nie veel, misschien de moeite waard :? :?

Verwijderd

Hmzz zou handig zijn als er mat rode folie bijzat voor mijn modjuh

grtz,
Slip

Verwijderd

Nou ja.. ik weet niet of er nou nog wel zoveel licht vanaf komt als je er folie omheen doet het is al een kleintje..

Of je moet je hele case er mee vol hangen. Het lijkt me dan toch handiger dat ik even naar de lokale electro boer stekker om daar een paar grote te bestellen die al gekleurd zijn.
Pagina: 1