Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
SWEEEEEEET!!!!Op maandag 06 mei 2002 20:21 schreef garnage het volgende:
ik heb het ook ff gedaan om hem te testen werkte gewoon
....Op maandag 06 mei 2002 20:21 schreef garnage het volgende:
P.S. gecondoleert met pim
Verwijderd
hij heeft ongeveer 15 min gebrand en ik merkte niets dus dat werkt wel een digi doc 5 kan 12 watt hebben
Verwijderd
[zijkmodus] daar gaat het nou niet om hij vraagt watOp maandag 06 mei 2002 20:27 schreef SiCnEsSs het volgende:
de nieuwe korn is een baggeralbum, nog slechter dan issues
[offtopic]wat moet jij met zoveel gig schijven ze zijn wel kewl
Iedereen zijn smaak zal ik maar zeggen.Op maandag 06 mei 2002 20:27 schreef SiCnEsSs het volgende:
[offtopic] de nieuwe korn is een baggeralbum, nog slechter dan issues
Op maandag 06 mei 2002 20:30 schreef garnage het volgende:
[..]
btw hoe heb jij em aangesloten?Op maandag 06 mei 2002 20:27 schreef garnage het volgende:
hij heeft ongeveer 15 min gebrand en ik merkte niets dus dat werkt wel een digi doc 5 kan 12 watt hebben
Ik heb hier ff in mijn rotzooikist gezocht en ik vond zo 123 geen stekker die van zown Digidoc verlengsnoer stekker (zown klein geval) naar een molex gaat.
Verwijderd
ik heb hem weer op een molex connector aangesloten dus dat heb ik gedaanOp maandag 06 mei 2002 20:38 schreef Fire_escape het volgende:
[..]
btw hoe heb jij em aangesloten?
Ik heb hier ff in mijn rotzooikist gezocht en ik vond zo 123 geen stekker die van zown Digidoc verlengsnoer stekker (zown klein geval) naar een molex gaat.
[offtopic]heb jij msn??zoja zoek mij dat ff op crazyboy@zonnet.nl
Verwijderd
[offtopic1] ik vind het alleen erg jammer dat korn zo diep gezakt is, was vroeger groot fanOp maandag 06 mei 2002 20:30 schreef garnage het volgende:
[..]
[zijkmodus] daar gaat het nou niet om hij vraagt wat
[offtopic2] ik heb veel svcd/mp3 op mijn harddisks, en ik wilde het beste kopen, nu kan ik de komende jaren vooruit, en op hoog niveau
Verwijderd
ik heb ook cd`s van kornOp maandag 06 mei 2002 20:48 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
[offtopic1] ik vind het alleen erg jammer dat korn zo diep gezakt is, was vroeger groot fan
[offtopic2] ik heb veel svcd/mp3 op mijn harddisks, en ik wilde het beste kopen, nu kan ik de komende jaren vooruit, en op hoog niveau
Pagina: 1