Ik had net mijn speciale pim's condeolance register opgezet krijg ik zo'n irrie fout van Lycos, dat me register compleet weg is... en ik gebruik zelfs file locking
hoe kan dat?
Je HTML code is niet echt HTML compliant.
Wat 't probleem is weet ik niet. Kan ik ook niet weten met de informatie die jij geeft, denk ik.
Wat 't probleem is weet ik niet. Kan ik ook niet weten met de informatie die jij geeft, denk ik.
Hoeft ook niet, het is helemaal geen html, er staat toch geen html tag? Wat zeur je dan, dit is gewoon XML.Op maandag 06 mei 2002 20:04 schreef Soultaker het volgende:
Je HTML code is niet echt HTML compliant.
Xtentic Markup Language.
Wat ik bedoel is dan ook: het ZIET ER NIET UIT.
Moge God behoeden dat iemand na MIJN dood zo'n condeleanceregister voor mij durft te openen. Zou ik niet echt blij van worden.
Moge God behoeden dat iemand na MIJN dood zo'n condeleanceregister voor mij durft te openen. Zou ik niet echt blij van worden.
Om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje wansmakering.
Crappy code op een crapy lycos server met reclame erdoor heen.
Doe ff wat moeite voordat je hiermee gaat rondzwaaien (ookal bedoel je het goed) het _past_ hier gewoon nu niet IMHO.
[edit]btw dit is duidelijk geen P&W topic zo
Doe ff wat moeite voordat je hiermee gaat rondzwaaien (ookal bedoel je het goed) het _past_ hier gewoon nu niet IMHO.
Op maandag 06 mei 2002 20:09 schreef eamelink het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is helemaal geen html, er staat toch geen html tag? Wat zeur je dan, dit is gewoon XML.
Xtentic Markup Language.
ok geef dan de code die die reclame tegenhoudOp maandag 06 mei 2002 20:24 schreef Glimi het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje wansmakering.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()