Black screen problem (computer boot niet)

Pagina: 1
Acties:

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 13:24

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Ik heb nu sinds een week of 2 een PI 150 (vooruitgang op me 66, en nu niet gaan zeiken dat ie zo langaam is :P). Deed het de hele tijd goed, alleen af en toe kreeg ik geen bios scherm. CDtje wat er nog in zat eruit halen hielp toen.
Ik heb toen linux en windows 98 geinstalleerd, dualbootje. alleen als ik lilo van /dev/hdb1 windows probeerde te laten booten ging 't fout. GAG (grafische bootmanager) geinstalleerd. ging allemaal goed
probleem: sinds vanmiddag is het zo dat de computer waarneer ik deze aanzet/reboot niet meer wil booten. ik krijg helemaal geen output op me scherm of wat. eerst helpte het wel om dan alle opslagmedia los te halen en stuk voor stuk opnieuw aan te koppelen, alleen nu moet ik echt ALLES los en eruit halen (opslagmedia, insteekkaarten en mem), wil ie weer iets doen. waar zou dit aan kunnen liggen :?

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
weet niet wat je er allemaal uitsloopt, maar ik denk dat een van je sloten gewoon brak is...en door de kaart eruit > erin te doen kan het dat er weer contact wordt gemaakt... :)

edit: dus ff alles schoonmaken, er zijn speciale glasvezelstiften voor :)

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 13:24

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 21:57 schreef veldmuis het volgende:
weet niet wat je er allemaal uitsloopt, maar ik denk dat een van je sloten gewoon brak is...en door de kaart eruit > erin te doen kan het dat er weer contact wordt gemaakt... :)

edit: dus ff alles schoonmaken, er zijn speciale glasvezelstiften voor :)
dat zou 't inderdaad kunnen zijn. maar dan vind ik 't nog vaag, als ik mijn compu gewoon laat staan, niet beweeg enzo, en dan reboot dan doet ie het ook niet meer :?
ik had op inet wel een site gevonden (url kwijt) van iemand die dat ook had. hij haalde ook alles eruit en zette alles er stuk voor stuk weer in.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.