Athlon 1200

Pagina: 1
Acties:

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31
Mijn Athlon 1200 mhz was helaas overleden.
Ik heb deze terug gebracht naar de winkel waar ze na wat moeilijk doen toch de processor zouden vervangen.

Nu heb ik vandaag de processor ontvangen alleen nu zijn er gewoon zichtbaar hoekjes en stukjes van de core afgebroken.

Wat kan ik nu eisen van de winkel? Een goede AMD Athlon 1200? (helaas wordt deze niet meer gemaakt dus een compleet nieuwe is moeilijk verkrijgbaar) of eventueel een in prijs (in dien mogelijk want de processor was in een dure tijd gekocht) gelijke processor eisen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt in principe recht op een gelijkwaardig of beter product.
niet jouw zorg dat die 1200 niet meer bestaat (gemaakt wordt).

• Dracula
Ook was het moederbord stuk wat ook omgeruild is.

Het moederbord wat ik ingeleverd heb was een A7V133 revisie 1.07 en ik heb terug gekregen een A7V133 revisie 1.04.

Kan ik hier ook nog wat van zeggen of niet? bedoel dat was een ouder model dan wat ik had?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Dit hebben ze volgns mij xpress gedaan omdat ze het eerst al moeilijk deden met het omruilen. Waarschijnlijk heb je zooi gekregen die ze nog hadden staan.

Als je nog garantie had zou ik wel wat beters eisen.

dikzak

• Dracula
Ga morgen maar eens met de "fijne" winkel in discussie want dit slaat helemaal nergens op.

Verwijderd

niet om te flamen maar welke pc zaak was het dan???

• Dracula
Mycom

Verwijderd

Wist niet dat die zo moeilijk deden met dat???
Anders kom met een paar kennissen de winkel binnen ga naar de balie en vraag héél vriendelijk of ze willen ruilen?? Anders gaan er een paar kennissen naar een mooie mycom pc en vragen aan verkoper wat kost deze????
Trekken bekabeling los en meenemen dat ding wedden dat ze heel snel ruilen >:)

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 07:56
Schandalig dat ze zo moeilijk doen. :( Mycom is dan ook nog wel een bekende winkel. Ik zou alleen maar tevreden zijn als je goede, nieuwe spullen hebt. Zijn ze niet aangesloten bij een branchevereniging of zo? Daar kan je dan klagen.
Je hebt nog wel mazzel dat je je computer niet over het internet gekocht hebt! dan had je pas echt veel gedoe gehad. :7

• Dracula
Tsja schiet niet echt op bij Mycom.

Ik heb ze vandaag al meerdere malen gebelt en daar krijg ik steeds te horen we zoeken het uit. ( Ze moesten contact zoeken met hun RMA afdeling).

De manager van het filiaal gaat mij nu terug bellen (hoop ik) met een passende oplossing. (hopelijk)

Ben benieuwt.

• Dracula
Ik heb net mycom gesproken en ik krijg nu een Asus A7v133-C en aangezien ik dus een A7V133 met raid krijg ik er een raid kaartje bij.

En omdat de Athlon 1200 niet meer nieuw te verkrijgen is krijg ik een Athlon 1400.

Toch uiteindelijk netjes afgehandeld door Mycom.

Verwijderd

Ga morgen terug naar de winkel. Ruil je de AMD 1200 in voor een nieuwe AMD XP ****Mhz. En betaal het verschil bij.

Als er nog garantie op de Proc. kan mycom hem nog opstuuren en krijg je er een andere voor terug. Ben je hem wel even kwijt.

• Dracula
Op dinsdag 07 mei 2002 17:24 schreef Gerke2002 het volgende:
Ga morgen terug naar de winkel. Ruil je de AMD 1200 in voor een nieuwe AMD XP ****Mhz. En betaal het verschil bij.

Als er nog garantie op de Proc. kan mycom hem nog opstuuren en krijg je er een andere voor terug. Ben je hem wel even kwijt.
Zie mijn laatste post. Vind ik wel een nette oplossing.

En Mycom heeft die processor opgestuurd en kwam dus een ander voor terug die flink beschadigd was zoals ik helemaal aan het begin van de topic al zei.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

Mijn AMD athlon 1,4 GHZ was ook overleden. Maar ik heb netjes een nieuwe gekregen.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Dracula
Hmm hadden ze weer het verkeerde moederbord schiet niet echt op zo grrrrrrrrrrr

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
doh wat een sukkels zeg......ik had laatst ook een dooie tbird en ik kreeg meteen een nieuwe gelukkig.......maar dat was bij de pc boer om de hoek.

Verwijderd

door je een andere te geven hebben ze in principe al toegezegd , dus heb je gewoon recht op een nieuwe of gelijkwaardige processor

• Dracula
gr nu heb ik de porcessor en het moederbord maar heb ik een promise ultra gekregen die dus geen raid ondersteund. Wordt gek van die lui.

Heb ze nu aan de foon maar ze moeten het weer uitgaan zoeken wat ze nu weer gaan doen,

Ik lever toch geen moederbord met Raid in om het daarna kwijt te zijn?????

[UPDATE] Nou nu hebben ze bij hun winkel in Rotterdam weer een A7V133 gevonden (dus wel met Raid). Ik begin nu een beetje te twijfelen ik vind het eigenlijk wel goed zo wil eigenlijk niks meer met die winkel te maken hebben.

Arghhh wat nu te doen?
Pagina: 1