nikszolekkeralss.exe
halflife opnieuw installeren, CS opnieuw downloaden, HL update opnieuw downloaden en installeren..
veel werk ja.. maar dat is je straf
veel werk ja.. maar dat is je straf
Gelieve de opmerking "Moet je maar niet cheaten" of woorden van gelijke strekking achterwege te laten.
There is no magic.
sir yes sirOp maandag 06 mei 2002 20:17 schreef The Will het volgende:
Gelieve de opmerking "Moet je maar niet cheaten" of woorden van gelijke strekking achterwege te laten.
Verwijderd
meestal blijven er nog een paar bestanden achter, dat heb ik vaker gehoord.
zoek eens naar loader.dll ooid
kan trouwens ook zijn dat het ergens anders staat (DUS NIET IN JE CS DIR)
houd het dan ook gelijk nuttigOp maandag 06 mei 2002 20:21 schreef rick_h het volgende:
[..]
sir yes sir
ja, zoek ff het een en ander op in je registerOp maandag 06 mei 2002 20:25 schreef Phruster het volgende:
meestal blijven er nog een paar bestanden achter, dat heb ik vaker gehoord.
staat hier trouwens niet iets over in de search? (ik kan er nix over vinden)
Verwijderd
moet je maar niet je broertje laten cheatenOp maandag 06 mei 2002 20:17 schreef The Will het volgende:
gewoon cs overnew toch ?
Hey, het kan ook zijn dat je opengl32.dll (dus je vdo-kaart drivers) gehackt zijn (wallhack) ook kan de wallhack in een andere dir staan dan je CS dir, vraag je broertje dus waar de cheats stonden (en welke) check ff de readme van die cheats, weetje meteen waar de shit zit. 
Ik ben trouwens ook gepakt op een aantal servers terwijl ik geeneens cheatte en de wallhacks er ook al afgehaald had, (gamecity; boeiend toch noobs) ik speelde dus gewoon goed, door paar trieste vergeten bestandjes toch geband
Ik ben trouwens ook gepakt op een aantal servers terwijl ik geeneens cheatte en de wallhacks er ook al afgehaald had, (gamecity; boeiend toch noobs) ik speelde dus gewoon goed, door paar trieste vergeten bestandjes toch geband
Zijn ook altijd de broertjes en neefjes die cheaten op je eigen computer
Ik heb even wat compleet nutteloze en flame uitlokkende posts verwijderd. Houdt het nu ff on-topic graag.
There is no magic.
Hehe [myg0t]illem de OGC expertOp maandag 06 mei 2002 23:49 schreef illem het volgende:
welke versie can OGC?
Pre 7 iigOp maandag 06 mei 2002 23:49 schreef illem het volgende:
welke versie can OGC?
Heb je misschien een log waar instaat dat je gebanend bent?
WINDOWS/APPLOG zet hij ook een ogc.nogwat.lgd in ofzo
zover ik weet gaan die cs-guard/cheating-death zowat je hele systeem scannen (oa c:\windows en c:\windows\system (win9x)Op maandag 06 mei 2002 19:10 schreef likkepot het volgende:
Ja ik heb een probleem. Ooit heeft mijn broertje OGC geinstalleerd en ik krijg het onmogelijk (zelfs na uninstall ?) weg !
Hoe doe ik dit want ik wordt steeds gebanned. Ik word er k*tsmisselijk van.
wat je et beste kan doen is de readme file van die cheat de voor halen en de installatie bekijken en de files opzoeken en dellen
en dan je broertje ff meppen
btw jou pc of niet
Nog 2 compleet irrelevante posts verwijderd. Wat is er nou niet duidelijk aan mijn vorige post 
Nu echt on-topic, dus hoe het weg te krijgen, anders kunnen we dit ook wat minder aardig aanpakken.
Nu echt on-topic, dus hoe het weg te krijgen, anders kunnen we dit ook wat minder aardig aanpakken.
There is no magic.
omfg dude... ga je zo beginnenOp dinsdag 07 mei 2002 01:33 schreef The Will het volgende:
Nog 2 compleet irrelevante posts verwijderd. Wat is er nou niet duidelijk aan mijn vorige post
soz or
(del deze ook dan maar) .......
Het probleem van de topic starter is dat OGC op zijn computer is geinstalleerd, maakt niet uit door wie, en dat wil hij graag weg krijgen omdat hij zo van alle servers gebanned wordt. Dan is het toch gewoon compleet overbodig om steeds weer te roepen 'Jaja, je broertje zeker' of 'Moet je maar niet cheaten' of varianten daarvan?
Waarom zou ik deze thread op slot gooien als er nog gewoon antwoord gegeven kan worden
Dit is geen persoonlijke aanval op jou ofzo hoor. Het probleem is alleen dat draadjes als deze ontzettend flame gevoelig zijn. Ik neem gewoon liever het zeker voor het onzekere, anders krijg je weer een reactie 'Ja maar het was serieus mijn broertje' en dan gaat het hele topic verder daar over, en dat is niet de bedoeling.
Waarom zou ik deze thread op slot gooien als er nog gewoon antwoord gegeven kan worden
There is no magic.
CD iig niet...Op dinsdag 07 mei 2002 00:55 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
zover ik weet gaan die cs-guard/cheating-death zowat je hele systeem scannen (oa c:\windows en c:\windows\system (win9x)
wat je et beste kan doen is de readme file van die cheat de voor halen en de installatie bekijken en de files opzoeken en dellen
en dan je broertje ff meppen
btw jou pc of niet
uh, kijk eens of je een van deze files hebt:
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/OGC-V10.LGC:OGC 10.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/OGC-V10.LGD:OGC 10.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.lgd:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.lgc:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.1.lgd:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.1.lgc:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.2.lgd:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.2.lgc:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.3.lgd:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/abso.3.lgc:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.lgd:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.1.lgd:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.1.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.2.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.2.lgd:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.3.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc-v7.3.lgd:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/abso.lgd:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/abso.lgc:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/ogc-v7.lgd:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/ogc-v7.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/abso.lgd:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/abso.lgc:OGC Absolution 7.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/ogc-v7.lgd:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/ogc-v7.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.lgd:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.lgc:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.1.lgc:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.1.lgd:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.2.lgc:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.2.lgd:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.3.lgc:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/ogc.3.lgd:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/ogc.lgd:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/ogc.lgc:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/ogc.lgd:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/ogc.lgc:OGC 5.0:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/newldr.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/newldr.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/newldr.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../windows/applog/newldr.1.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../winme/applog/newldr.1.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
csg_check "exec ../../../../../win98/applog/newldr.1.lgc:OGC 7.x:{" "wsb"
ow
en kijk eens of je een c:\temp hebt
delete gewoon de OGC dan??
kweenie hoe et werkt gebruik et niet
1. Zit er geen uninstall bij ogc 
2. Start => zoeken => naar bestanden of mappen en dan ogc invullen. Ik meen ooit iets gehoord te hebben dat ogc 2 files in je windows dir zet.
En dat van die broertjes hebben we al zo vaak gehoord, kan je geen originelere smoes verzinnen?
[edit]
Eerste post niet goed gelezen
2. Start => zoeken => naar bestanden of mappen en dan ogc invullen. Ik meen ooit iets gehoord te hebben dat ogc 2 files in je windows dir zet.
En dat van die broertjes hebben we al zo vaak gehoord, kan je geen originelere smoes verzinnen?
[edit]
Eerste post niet goed gelezen
Op dinsdag 07 mei 2002 01:51 schreef Jaguar645 het volgende:
delete gewoon de OGC dan??
Op maandag 06 mei 2002 19:10 schreef likkepot het volgende:
Ja ik heb een probleem. Ooit heeft mijn broertje OGC geinstalleerd en ik krijg het onmogelijk (zelfs na uninstall ?) weg !
Hoe doe ik dit want ik wordt steeds gebanned. Ik word er k*tsmisselijk van.
Wheum, Download regedit... Kan ook wat 8ergebleven zijn in je register... Had een neefje van me.. die
gast had OGC 5.0 geinstalleerd om te _kijken_ hoe het was.... Nou ik heb hem hard geslagen
, maar hij werd ook steeds gebanned hij had echt alles er af gepleurd van die ogc
troep, maar het bleek iets in z'n register te zijn, dus probeer dat eens ff....
Aap!
Register editor (regedit) zit standaard in WindowsOp dinsdag 07 mei 2002 11:41 schreef --boothill-- het volgende:
Download regedit...
eh pardon LOL.... ik bedoel regcleaner LALALA
Aap!
Een vriend van mij heeft ook een keer OGC uitgeprobeerd (wat ik heel erg dom vind), maar nadat ie het heeft weggehaald word ie iedere keer gepakt door CSGuard
The devil is in the details.
Verwijderd
OGC Installeert ook een dll file in je videodrivers dacht ik dat je wallhack regelt enzo.
Misschien zit dat er nog in.
Misschien zit dat er nog in.
Verwijderd
uhmm ja.. formatje he.
Er blijven overal files achter schijnt het, dus als je echt alles weg wilt krijgen format.
Er blijven overal files achter schijnt het, dus als je echt alles weg wilt krijgen format.
Op dinsdag 07 mei 2002 13:32 schreef Tr3nq het volgende:
uhmm ja.. formatje he.
het is een file in je windows/applog ofzo, een .lgd file
zoek eens op .lgd over je hele systeem en vis de ogc eruit
code:
1
| L [knipdatum] - [kniptijd] [CSGUARD] [knipnick]<[knipuid]><[knipwonid]><[knipip]>" found ../../../../../windows/applog/newldr.lgc <OGC 7.x> |
Altijd leuk "Het was alleen maar om te testen!"... Iig kijk eens naar een van dit soort files
Eerst broertje hard meppen, en dan een formatje
Eerst broertje hard meppen, en dan een formatje
of
Eerst broertje hard meppen, en dan je broertje je pc opnieuw laten instaleren, en daarna nog maar een keertje meppen
of
Eerst broertje hard meppen, en dan je broertje je pc opnieuw laten instaleren, en daarna nog maar een keertje meppen
Ik denk dat je dat toch beter zelf kunt doenOp dinsdag 07 mei 2002 14:51 schreef DeaT het volgende:
en dan je broertje je pc opnieuw laten instaleren
hey je heb mn sig gejat! 
maar je moet ook niet weggaan wanneer je hem t opnieuw laat instaleren...
maar je moet ook niet weggaan wanneer je hem t opnieuw laat instaleren...
Verwijderd
Sinds wanneer is OGC te detecten?? 
De nieuwste OGC hoeft niet eens in je HL directory....
Tis eng, ik weet!!
Tis eng, ik weet!!
uitgeprobeerd?Op woensdag 08 mei 2002 13:25 schreef WNK het volgende:
Sinds wanneer is OGC te detecten??
Tis eng, ik weet!!
Aap!
Gewoon niet meer dat spel spelen, word je ook niet meer geband 
Nee het beste is om CS gewoon opnieuw te installeren, en je system directory goed uit te pluizen
Nee het beste is om CS gewoon opnieuw te installeren, en je system directory goed uit te pluizen
Format HD is het enige wat helpt als je er geen verstand van hebt. De OGC gaat ook files in je system of system32 folder instaleren, je opengl.dll bestand vervangen en nog wat andere leuke "tweaks". Als je geen echte cheater bent en je een keer casual wilt cheaten ofzo kom je van een koude kermis thuis. Zolang je die cheats niet blijft updaten of even goed veel tijd besteed aan het opruimen zal je bij de volgende CS release overal gebant worden. Echte cheaters hebben hier geen last van, die updaten hun OGC gewoon. Wat is dus het handigst? Update OGC
Pagina: 1