Toon posts:

IEEE 1394

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een studio DV plus kaartje geinstalleerd. Maar volgens mij werkt ie niet. Met het programma wat ik erbij kreeg (studio DV) zegt ie na het renderen dat ik de filmpjes op had moeten met een pal camera. Dit doet ie ook als ik de standaard teksten die er staan alleen gebruik.

Ik heb nu ook adobe premiere geinstalleerd maar ik weet niet precies hoe ik hem daar nou naar buiten moet sturen. Dit heb ik gedaan:

-video aangesloten op svhs uitgang van kaartje
-adobe --> project --> project settings --> general --> DV playback aangezet

Als het goed is moet ik dan beeld krijgen op mijn TV/videorecorder, maar dat gebeurt niet. Weet iemand wat ik fout doe of hoe ik beeld kan krijgen?

Alvast bedankt,

Tristan

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Je moet de prokect settings wel op PAL zetten en niet op NTSC ...

[search=camera+ntsc+premiere]

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan maar ik blijf het houden :?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Op maandag 06 mei 2002 21:18 schreef TheScape het volgende:
dat heb ik gedaan maar ik blijf het houden :?
1. Probeer het eerst maar eens met die studio 7 software, die is er voor bedoeld.

2. Geen conflicten op die analoge uitgang onder app.beheer?

3. De output van dat ding ondersteunt uit mn hoofd alleen AVI. Kan geen gecomprimeerde shit aan. Heb je m gerenderd als AVI??

4. Persoonlijk vind ik die DV + een kutding, voor VEEL minder heb je een net-zo-goed-werkend firewire kaartje, en met een tvout op je vga krt kun je het net zo goed, en kan je ook divx/vcd/dvd en de hele klerezooi outputten naar tv

Verwijderd

Topicstarter
----------------------------------------------------------
4. Persoonlijk vind ik die DV + een kutding, voor VEEL minder heb je een net-zo-goed-werkend firewire kaartje, en met een tvout op je vga krt kun je het net zo goed, en kan je ook divx/vcd/dvd en de hele klerezooi outputten naar tv
-----------------------------------------------------------

Ja weet ik maar ja daar ben ik nu telaat mee :(