Toch maar een weblog?
Op de zwarte markt zijn ze ook wel goedkoop, alleen de garantie is dan weer kut.
Voor livesets (Trance e.d.) is wel fijn.
nu 1,99 euro...
hoezo duurder???
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ik kan me nog herrinneren dat ik ooit fl. 17,95 voor een 74 minuten schijfje betaalde. En 5 jaar geleden was fl. 12,95 nog een heel gangbare prijs... Dus ik denk dat je tegenwoordig niet mag klagen met iets meer dan 2 euro per schijfje.Op maandag 06 mei 2002 18:53 schreef tomic het volgende:
Ik vind ze in 5 jaar tijd iig bijna duurder geworden!
Vroeger betaalde je 6 gulden voor zon schijfje.
Waar haal je tegenwoordig nog goedkope (80min) minidiscs?
Op de zwarte makrt zijn ze 17.50 per 5 en ik koop er 20 stuks (4 pakken) voor 60 gulden.
Dus 3 gulden per stuk.
Dat was vorig jaar november/december, sindsdien heb ik geen minidiscs meer gekocht dus weet ik niet wat de actuele prijzen zijn.
Die tip had ik ook gekregen jah! Zaterdag maar even heen! Want ik ga echt geen 2 euro per schijfje betalen bij de mediamarkt.Op dinsdag 07 mei 2002 09:37 schreef Choller het volgende:
Ga naar de zwarte markt. Vorig jaar waren ze nog in de winkels voor 25 gulden per 5 te koop.
Op de zwarte makrt zijn ze 17.50 per 5 en ik koop er 20 stuks (4 pakken) voor 60 gulden.
Dus 3 gulden per stuk.
Dat was vorig jaar november/december, sindsdien heb ik geen minidiscs meer gekocht dus weet ik niet wat de actuele prijzen zijn.
Toch maar een weblog?
2 euro is nog lang niet de 6 gulden van vroeger hoor...Op dinsdag 07 mei 2002 12:25 schreef tomic het volgende:
[..]
Die tip had ik ook gekregen jah! Zaterdag maar even heen! Want ik ga echt geen 2 euro per schijfje betalen bij de mediamarkt.
Ik zag, ik nam en ik kwam...
your point?Op dinsdag 07 mei 2002 12:26 schreef Banzi het volgende:
[..]
2 euro is nog lang niet de 6 gulden van vroeger hoor...
Ik zoek gewoon goedkope schijfjes...
(( Weet iemand goedkope webwinkels? ))
Toch maar een weblog?
Eerst zit je te klagen dat de schijfjes zo duur zijn... Dat je vroeger maar 6 gulden hoefde te betalen...Op dinsdag 07 mei 2002 12:33 schreef tomic het volgende:
[..]
your point?
Ik zoek gewoon goedkope schijfjes...
(( Weet iemand goedkope webwinkels? ))
En dan ga je zitten klagen dat de mediamarkt er 2 euro (= Fl. 4,41) voor durft te vragen...
Hoe veel goedkoper wil je nog???
Ga dan naar de zwarte markt... Krijg je tenminste geen garantie op die schijfjes die het maar zelden doen...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Is een goed plan. Ze hebben toch gewoon sonyŽs op de zwarte markt? I hope so iig! (heb je dr slechte ervaringen mee?)Op dinsdag 07 mei 2002 12:36 schreef Banzi het volgende:
[..]
Ga dan naar de zwarte markt... Krijg je tenminste geen garantie op die schijfjes die het maar zelden doen...
Toch maar een weblog?
ik heb ze gewoon bij BLOCK in utrecht vandaan hoor? Wat wil je nou? 10 voor 1 euro ofzo?Op dinsdag 07 mei 2002 12:51 schreef tomic het volgende:
[..]
Is een goed plan. Ze hebben toch gewoon sonyŽs op de zwarte markt? I hope so iig! (heb je dr slechte ervaringen mee?)
ik vind 2 euro voor zo'n schijfje echt niet duur hoor...
Hmm sorry hoor maar AL mijn minidisc zijn van de zwarte markt (zo'n 60 stuks) en ze doen het perfect!.Op dinsdag 07 mei 2002 12:36 schreef Banzi het volgende:
Sony's btw.
Ik heb overigens nog nooit gehoord van falende minidisc schijfjes.
Vergeet alle plaatsen ga naar de zwarte markt, minidisc schijfjes voor 3 gulden per stuk.
3 GULDEN PER STUK? DAS CHEAP!Op dinsdag 07 mei 2002 16:00 schreef Choller het volgende:
[..]
Hmm sorry hoor maar AL mijn minidisc zijn van de zwarte markt (zo'n 60 stuks) en ze doen het perfect!.
Sony's btw.
Ik heb overigens nog nooit gehoord van falende minidisc schijfjes.
Vergeet alle plaatsen ga naar de zwarte markt, minidisc schijfjes voor 3 gulden per stuk.
( €1,36 x 10 = €13,60 )
V&D heeft een aanbieding:
( 10 x 80min color van sony = €20 }
Dus dat scheelt in totaal €6,40
Toch maar een weblog?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat sowieso, maar ik gebruik vrij veel md's. dus het word of de zwarte markt, of v&d....Op dinsdag 07 mei 2002 18:30 schreef Mooooody het volgende:
omdat je normaal toch niet zoveel md's koopt (20 md's moet genoeg zijn voor eeuwen), kun je beter een goed merk kopen (zoals Sony of TDK)
Toch maar een weblog?
Dat klopt maar ik koop mestaal 6 pakjes van 5 (Sony md's) dus dat is (3 * 6,40 =) €19,20 verschil voor mij iig.Op dinsdag 07 mei 2002 17:25 schreef tomic het volgende:
[..]
3 GULDEN PER STUK? DAS CHEAP!![]()
( €1,36 x 10 = €13,60 )
V&D heeft een aanbieding:
( 10 x 80min color van sony = €20 }
Dus dat scheelt in totaal €6,40
Jahh...kies maar
Ik heb ook BASF md's (volgens mij van MediaMarkt gekocht) en ik hoor/voel/zie/merk helemaal geen verschil tussen de md's.
Kan iemand mij uitleggen waarom ze bang zijn om andere md's behalve Sony en TDK te kopen terwijl ik nog nooit van iemand heb gehoord dat ie problemen heeft met een bepaalde md merk ?
Verwijderd
cq hij zeurtOp dinsdag 07 mei 2002 15:39 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ik heb ze gewoon bij BLOCK in utrecht vandaan hoor? Wat wil je nou? 10 voor 1 euro ofzo?
ik vind 2 euro voor zo'n schijfje echt niet duur hoor...
Er zit zeker wel verschil tussen discs van verschillende merken. Ik heb ooit een pak Maxell gekocht dat ligt al op 1 na helemaal op de schroothoop. De muziek 'viel er gewoon af' na ongeveer 2 weken. Ook van andere discs gaat de leesbaarheid na een tijdje achteruit, je moet ze dan opnieuw opnemen. MD is geen wondersysteem, het is magnetisch en kwetsbaar. Iets te kwetsbaar naar mijn smaak... Als je je MDtjes meeneemt in de auto dan gaan ze hard achteruit (warmte).Op woensdag 08 mei 2002 12:26 schreef Choller het volgende:
Ik heb ook BASF md's (volgens mij van MediaMarkt gekocht) en ik hoor/voel/zie/merk helemaal geen verschil tussen de md's.
Kan iemand mij uitleggen waarom ze bang zijn om andere md's behalve Sony en TDK te kopen terwijl ik nog nooit van iemand heb gehoord dat ie problemen heeft met een bepaalde md merk ?
al is in de zon parkeren met de MD's op het dashboard niet zo goed, dunkt me
Maar ik heb van mijn 40 MD's (die overigens continue door de auto vliegen als ik weer eens iets te hard optrek) nog nooit problemen gehad.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
45 Minidisc's van TDK voor maar € 6,79 per pak van 5
lekker cheap.
(voor de experts 5-pak TDK MD-RXG 80)
Ik heb er trouwens ook 3 handige MD opbergrekjes gehaald, voor maar € 8 (zo'n AVEC rekje voor max 26 MD's).
Ik heb nu ook 3 maxell discs. En ze doen het nog uitstekend...?Op vrijdag 10 mei 2002 01:23 schreef Aidix het volgende:
[..]
Er zit zeker wel verschil tussen discs van verschillende merken. Ik heb ooit een pak Maxell gekocht dat ligt al op 1 na helemaal op de schroothoop. De muziek 'viel er gewoon af' na ongeveer 2 weken. Ook van andere discs gaat de leesbaarheid na een tijdje achteruit, je moet ze dan opnieuw opnemen. MD is geen wondersysteem, het is magnetisch en kwetsbaar. Iets te kwetsbaar naar mijn smaak... Als je je MDtjes meeneemt in de auto dan gaan ze hard achteruit (warmte).
Verwijderd
Sjoert
Verwijderd
ff voor de Topicstarter, als je ze te dúúr vindt dan stap je toch weer over naar je discman
(sorry maar ik vind deze topic echt nutteloos..
Kwaliteit kost nou eenmaal iets duurder
Verwijderd