kunnen jullie AJB^2 mods of wie dan ook daar laten modderen zodat het vuil geweerd wordt?
laten wij objectief blijven.
:(:(
laten wij objectief blijven.
:(:(
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Maar ik heb nog geen HK!Op maandag 06 mei 2002 19:17 schreef blackd het volgende:
Meeste topics worden geopend in de Huiskamer, dan kan je makkelijk in NSTM
Is een prima idee imho. Nadeel is dat je dan vervolgens weer 100 man krijgt die allemaal toch niet wacht en toch een topic opent en dan heb je dus OOK chaos dus we laten het maar even zo denk ik.Op maandag 06 mei 2002 19:23 schreef SEFje het volgende:
Misshcien een idee om de draad te sluiten en even een half uurtje ofzo te wachten tot er meer info is.
🌞🍃
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Sommige mensen tikken maar wat, en denken er niet bij na wat de consequenties daar van zijn.Op maandag 06 mei 2002 19:45 schreef JvS het volgende:
De servers kunnen het wel aan.
Mensen die zich extreem aan het misdragen zijn (flamen en trollerig "daar zijn we vanaf >:)" of wat dan ook) ben ik hard aan het aanpakken.
Als je niet snapt dat je dat niet kan zeggen op een forum, heb je er IMO ook vrij weinig te zoeken.
Dat is dan niet zo slim.Op maandag 06 mei 2002 20:10 schreef Termi het volgende:
[..]
Sommige mensen tikken maar wat, en denken er niet bij na wat de consequenties daar van zijn.
Verwijderd
Dat is dan jammer voor ze en hopelijk beseffen ze achteraf wat voor domme dingen ze hebben gedaan.Op maandag 06 mei 2002 20:10 schreef Termi het volgende:
[..]
Sommige mensen tikken maar wat, en denken er niet bij na wat de consequenties daar van zijn.
Raku
https://fgheysels.github.io/
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Waarom zou dit topic naar een schop een modje moeten gaanOp maandag 06 mei 2002 20:40 schreef SWINX het volgende:
/move.to/ ------------> /SchopEenModjuh
Dan vind ik LA veel toepasselijker want het gaat over iedereen toegang geven over NTSM.Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
Ten tijde van de aanslag op het WTC ging het nog veel harder.Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef Snow_King het volgende:
de load van de GoT servers is erg aan het stijgen!
gaan ze dit wel volhouden!? als het zo doorgaat hé, GoT en t.net zijn namelijk hier wel erg traag!
doet mij goed. goede leiding bij jullie en ZEER VEEL respect voor jullie dat jullie blijven modderen.Op maandag 06 mei 2002 19:19 schreef IceStorm het volgende:
"We" zijn er mee bezig om het zo maar te zeggen maar zoals je zelf misschien al kunt zien gaat het topic nogal grof hard.
Op dit moment is het een beetje vechten tegen de bierkaai, vooral omdat als ik bijv een reactie wil geven die reactie 3 pagina's verder pas geplaatst wordt omdat het zo hard gaat.
Neemt niet weg dat we alles toch zorgvuldig nalopen, desnoods 'achteraf'. En een hoop mensen kunnen hun mailbox een dezer dagen bekijken.
Topictitel even ont-capt.
Verwijderd
|{ brrr }] |
Condoleance-Register Pim FortuynOp maandag 06 mei 2002 21:53 schreef eddysmits het volgende:
Wanneer komt er een condoliantieregister op de tweakers forum.
Hij was 54 volgens het Journaal. Op de site van nu.nl stond eerst dat hij 53 was, vervolgens werd dat bovenaan 54 en nu is de ontderste vermelding dat hij 53 was geschrapt.Op maandag 06 mei 2002 21:42 schreef sjaak250 het volgende:
Ik heb een fout ontdekt op de site van pim fortuyn:
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
[topic=487838]Op maandag 06 mei 2002 21:57 schreef odysseus het volgende:
Over de sancties: in het MF staat dat er op het moment (temp)bans worden uitgedeeld aan reacties die niet kunnen, een mail wordt hierbij niet direct verstuurd (die komt later deze week).
|{ brrr }] |
Dat zeg ikOp maandag 06 mei 2002 21:59 schreef blackd het volgende:
[topic=487838]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Denk dat de crew zowel temp als permbans zal uitdelen, ook n.a.v. de posthistorie van de betreffende user.Op maandag 06 mei 2002 22:01 schreef Yellow het volgende:
Automatische temp bans is een goede oplossing voor dit alles, maar bij een paar van de reacties die ik heb gelezen (2 a 3) denk ik ... nee, vind ik dat permanente bans toepaselijk zijn, 't meldpunt discriminatie zou er zeer verdrietig van worden anders ...
Ja, ff een informatief linkje..Op maandag 06 mei 2002 22:02 schreef odysseus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Overigens zou het wel zo netjes zijn als een van de modjes even van het vetgedrukte 'onmiddellijk' iets maken als 'onmiddelijk', het valt zo op als het vetgedrukt staat...
goed geraden.Op maandag 06 mei 2002 22:02 schreef blackd het volgende:
[..]
Denk dat de crew zowel temp als permbans zal uitdelen, ook n.a.v. de posthistorie van de betreffende user.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
waarom mag dat niet gewoon openbaar wezen?
|{ brrr }] |
Dat is SG, en daar kan je in als je 50 techposts hebt, meer info hierover vind je hierOp maandag 06 mei 2002 22:06 schreef klojohen het volgende:
[..]
waarom mag dat niet gewoon openbaar wezen?
Misschien verstandig om hier een moderator op ICQ over aan te spreken, of een SM melding van te maken.Op maandag 06 mei 2002 22:07 schreef Yellow het volgende:
Ook al is iemand al twee jaar een lieve user en maakt dan een opmerking zoals degene die ik bedoel vind ik niet dat dat met "slechts" een temp ban moet worden bestraft
* Yellow|A quote de post opzettelijk niet
* Yellow|A zit er redelijk mee... dus...
|{ brrr }] |
Verwijderd
Log even in op ICQ als dat mogelijk is.Op maandag 06 mei 2002 22:17 schreef Yellow het volgende:
Hej ouwe Ed, doe ff geen groetjes onder je posts jah, anders krijg je een paar mooie kutklussen van me.Op maandag 06 mei 2002 21:53 schreef eddysmits het volgende:
Wanneer komt er een condoliantieregister op de tweakers forum.
Met vriendelijke groeten,
Eddy Smits
Bericht hierboven
Dan is 't goedOp maandag 06 mei 2002 22:40 schreef Floris het volgende:
Ik ken Eddie ;-))
Verwijderd
Verwijderd
Voordat je nu niet-leuke-berichten denkt te moeten gaan plaatsen (geen idee wat je wilde plaatsten), kijk voor de zekerheid even naar deze draad:Op maandag 06 mei 2002 22:45 schreef EnTrancer het volgende:
Jammer dat ik niet in HK kan komen anders had ik ook een bericht gezet en die was niet leuk geweest. Nu heb ik het ergens anders moeten doen...
Kan ik ook in het register tekenen ondanks mijn rechten?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door eightValve op 14-01-2005 15:44 ]
Speedtouch freak
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq