• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
De andere -welke mp3/cd speler- topics waren alweer veroudert (of de search kon ze niet vinden) dus daarom ff een apart topic...

Ik ben van plan een mp3/cd-speler te kopen, maar heb verder geen idee wat nou echt goed is.. Het liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk, maar van toch wel goede kwaliteit.. Ik zag bij Kijkshop een Lenco CD/MP3-speler voor 100 euro.. Iemand daar ervaring mee?? Ik heb een Lenco DVD-speler en die bevalt prima. De SAMSUNG MCDSM55 van 139 euro lijkt me ook niet slecht..

Verder ben ik o.a. de Philips expanium spelers van rond de 179 euro tegengekomen, maar dat wordt alweer wat duurder... Misschien zijn er wel andere spelers waarvan de prijs/kwaliteit verhouding veel beter is..

Wat raden jullie me aan met een budget van rond de 100/150 euro? Liefst wel zo goedkoop mogelijk natuurlijk :)

Ohja, het liefst met id3-tag ondersteuning..

• .GoO
Slechte topic timing ;(

Dus maar een schopje...

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[topic=487127/1/100]

Goedkoop genoeg?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• .GoO
Op maandag 06 mei 2002 21:05 schreef wcduck het volgende:
[topic=487127/1/100]

Goedkoop genoeg?
Goedkoop wel, maar lijkt me eerlijk gezegd niet zoveel..

Verwijderd

Ik zou toch gaan voor de napa mcd380
Hij is veel kleiner en is ook nog redelijk goedkoop.
enige nadeel is dat die mini cdtjes nog relatief duur zijn.

Verwijderd

ik heb deze http://www.audiosonic.nl/pages/page7.html de silveren portebale. kost bij de kijkshop 99 euro leest alles zelfs cdrw mp3 met 128 sec anti shok. en geen lange load tijd.

Verwijderd

ondersteunt geen tags denk ik

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Vuvuzela

My spire is forming

een MPio DMG mischien iets ? ik vind hem super ;)
en je kan zelf kiezen hoeveel geheugen je wilt
www.mmport.nl

have fun ermee ;)

I served in a company of heroes.

• .GoO
Op maandag 06 mei 2002 21:55 schreef chefke het volgende:
ik heb deze http://www.audiosonic.nl/pages/page7.html de silveren portebale. kost bij de kijkshop 99 euro leest alles zelfs cdrw mp3 met 128 sec anti shok. en geen lange load tijd.
Maar wel zonder ID3 toch? Da's wel jammer.. Bevalt verder wel goed enzo??
Op maandag 06 mei 2002 22:30 schreef NexY het volgende:
een MPio DMG mischien iets ? ik vind hem super ;)
en je kan zelf kiezen hoeveel geheugen je wilt
www.mmport.nl

have fun ermee ;)
Heb liever een mp3/cd als een geheugen mp3 speler... Hij moet ook als gewone discman dienen namelijk :) Ziet er wel mooi uit verder..

Ow zie net dat ie ook 'gewone' cds afspeelt.. Hoe zit dat nou precies met die 8mm dingen?? Sowieso wel een beetje duur :)

Verwijderd

Ik zou toch nog een beetje langer sparen voor een philips expanium die dingen zijn echt supergoed (de mijne toch),
wel wat duurder maar ook een veel steverige case. Mijn buurman had een goedkopere riovolt (mischien) en liet hem één keer vallen en de mp3 speler werkte niet meer,
terwijl mijn Expanium gewoon door speelt.

Anders eens een kijkje nemen op cnet.com voor andere reviews.

• .GoO
Op maandag 06 mei 2002 23:23 schreef Toolshed het volgende:
Ik zou toch nog een beetje langer sparen voor een philips expanium die dingen zijn echt supergoed (de mijne toch),
wel wat duurder maar ook een veel steverige case. Mijn buurman had een goedkopere riovolt (mischien) en liet hem één keer vallen en de mp3 speler werkte niet meer,
terwijl mijn Expanium gewoon door speelt.

Anders eens een kijkje nemen op cnet.com voor andere reviews.
En hebben die dingen wel ID3 ondersteuning? Zijn er nog verschillende expaniums??

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-03 21:08
Philips Expanium 501(topmodel) portable MP3/CD speler ondersteund id3 en staat in de pricewatch voor 166,- + 15,- verzendkosten.

Specs:
EXP501

Draagbare eXpanium MP3-CD player voor MP3 CD's en Audio CD's. Speelt zowel 8 als 12 cm CD's af.

Een geavanceerde draagbare CD speler die naast gewone audio CDs ook MP3-tracks kan afspelen. Ondersteunt de WinAmp playlist. Meer dan 10 uur muziek op een 12cm CD en 3 uur op een 8cm CD. Volledig compatibel met CD-R en CD-RW. Magic ESP tm slaat 100 seconden aan MP3 muziek op om onderbrekingen door schokken te voorkomen . Uitgerust met een overzichtelijk display waarop duidelijk de titel , track nummer en speeltijd staan weergegeven. Voorzien van oplaadbare batterijen. Bevat daarnaast een netadapter , in-ear stereo hoofdtelefoon, afstandsbediening en riem klem.

Plaatje is hier te downloaden:
http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/downloads/exp501_xx_h.jpg

Voor meer info over expaniums: check www.philips.nl

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

doorsparen en een iPod kopen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• .GoO
Op dinsdag 07 mei 2002 10:18 schreef Waslijn het volgende:

[verhaaltje]
Thanks voor de info.. Dit lijkt me wel een goed ding.. Zal vandaag eens wat winkels langs gaan om het een en ander even te bekijken en te vergelijken...

Tips etc. blijven natuurlijk zeer welkom :)

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-02 13:36
Er is een groot verschil tussen mp3cdspelers en Mp3 spelers met intern geheugen. Ik zou als ik jouw was eerst de voordelen van deze 2 naast elkaar leggen om te kijken wat je precies wilt.

De Expanium 101 mp3cdspeler was bij Staffhorst in Utrecht voor 130 euro te koop. (heb ik ook)
Geen ID3 tags, maar wel afstandsbediening, netadapter, erg goed geluid, DBB, 120 seconde magic ESP voor Mp3,45 secs voor gewone cd, doet het 12 uur met goed GP oplaadbare batterijtjes.

ID3 is alleen handig als je het kunt zien op je afstandsbediening vind ik, maar dat is persoonlijk.

Als dit niet bevalt heb je de SOUL DMP01 bij regenboog computers voor 186 euro. Wel ID3 tag mooi design

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 15:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik zat voor een poosje terug ook te denken aan een iRiver 350 te kopen, voor als ik op vakantie ga naar Spanje, heb ik mooi wat te luisteren in de bus. Toch de prijs van € 325 ofzo vond ik wel erg duur als je het omrekent naar guldens..

voor € 99,- klinkt het al een stuk beter, en ID3 tags.. ach als er maar geluid uit komt, liefst van redelijke kwaliteit en hij het maar een beetje uithoudt qua batterijen ben ik allang tevreden..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• .GoO
Heb voor 129 euro uiteindelijk voor de Grundig Mystix CDP9100 gekozen.. Mooi design vind ik (blauw transparant), geen onbekend merk (grundig was sony dacht ik), id3 ondersteuning, en nog veel extra's..

Hoop dat het een goede keuze is geweest maar dat zal blijken.. Geluid van een audio CD klinkt iig heel lekker.. Nu nog Mp3 proberen.. :)
Pagina: 1