Toon posts:

[Win XP] Inlog probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al een hele tijd Windows XP en gebruikte tot sinskort maar een accountje, netjes in een keer in windows zonder wachtwoord of ander gezeur.

Heb ik laatst zitten klooien met die accounts, een voor mij, me zus en pa en ma. Dit werkte niet optimaal dus heb ik het hele zooitje weer onder een account gegooid.

Probleem is nu dat ik niet meer zon mooi scherm krijg voor het inloggen (waar je nix hoeft in te vullen) en als ik afsluit krijg ik die "good old" soort van inlogschermpjes die zeggen dat windows aan het afsluiten is en word afgesloten, eerder waren dit die standaart mooie xp schermpjes.

Help me!!!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 20:49
bij gebruikers en wachtwoorden moet je "gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord geven om in te loggen" uit zetten. :)

Verwijderd

Topicstarter
nog een keer, dit is win xp, win 98 snap ik dat wel

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 20:49
Op maandag 06 mei 2002 18:22 schreef Marsmellow het volgende:
nog een keer, dit is win xp, win 98 snap ik dat wel
In w98 heb je dit niet eens! Dit was dan wel w2000 maar daar is het volgens mij het zelfde als in xp, ik heb effe xp gehad en volgens mij stond die optie daar toch zeker!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 18:24 schreef robbertkrebbers het volgende:

[..]

In w98 heb je dit niet eens! Dit was dan wel w2000 maar daar is het volgens mij het zelfde als in xp, ik heb effe xp gehad en volgens mij stond die optie daar toch zeker!
nope, wel in andere woorden maar die heb ik al geprobeerd

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
ik snap hem al wat je gedaan heb.
Je moet weer naar de instellingen van de gebruikersaccount gaan daar moet je klikken op "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" klikken en dan het bovenste vinkje aan zetten en je problemen zjn weer uit de wereld

Verwijderd

Topicstarter
nope, heb ik allemaal al gedaan!
Pagina: 1