Toon posts:

HP photosmart 1315 inkt vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een goede printer te kopen om foto's mee af te drukken. Ikzelf vind de hp photosmart 1315 wel een mooi printerje. Maar ik heb een paar vraagjes:

Hoe lang gaat zo'n inktpatroon mee? Hoeveel foto's kun je normaal gesproken printen. Ik heb al op de HP site gezocht, en op tweakers, maar ik kan nergens vinden wat het verbruik nu eigenlijk is. (misschien verkeerd gezoch :?)

Is de hp photosmart 1315 wel een goede keuze? Of raden jullie een andere printer aan?

Alvast bedankt

(bedankt)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Heb het aangepast

Verwijderd

Topicstarter
THX

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
het is een harstikke fijne printer, snel en goede tot zeer goede kwaliteit. over het gebruik kan ik nog niet iets melden daar ik em pas een week heb.
misschien dit later...

het jammere is dat de foto kwaliteit niet echt supergoed is... daarvoor kun je beter een canon aanschaffen, namnelijk de s800.

mocht je graag een scan van een print van de printer willen moet je me maar mailen. guidohuis@zonnet.nl

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon een goede printer om foto's mee af te drukken, dus heb ik eens gekeken naar canon.

Maar welke zouden jullie dan aanraden? De S800 of de S900? Is het enigste verschil tussen die 2 de snelheid?

Als de snelheid het enigste verschil is kies ik voor de s800 want dat scheelt 100 euro.

Merk maakt me niet uit, als er maar goed foto prints uit komen. En de prijs tussen de 300 tot 400 euro ligt

(plus zou ik wel is willen weten wat ik kwijt ben aan inkt voor een foto ;))

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:58
Canon is idd heel goed. Inktprijs is ook een stuk lager dan HP omdat je zelf bepaalt wanneer je die koppen vervangt.
Pagina: 1