Ik heb dit geheugen en een AMD XP 1800+, maar daar ben ik te lui voor om die te installen wegens een Swiftech cooler
Zodra ik dit geheugen en met een FSB van 133 (1200 Mhz. TB) op turbo settings zet, boot ie wel normaal. Maar in XP Prof NL slaat ie gelijk vast. Andere timings zoals fast, fastest werken ook niet. Alleen normal met Cas2. Wat is er aan de hand? Ik heb de nwste bios. Mobo kan overweg met dit geheugen. Erg vreemd vind k ut.
Waarschijnlijk heb je een Geforce3 Ti. Probeer de 23.11 Detonators eens, ik had dit probleem ook, maar met 23.11 zijn de probs wegOp maandag 06 mei 2002 17:56 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ik heb dit geheugen en een AMD XP 1800+, maar daar ben ik te lui voor om die te installen wegens een Swiftech coolerZodra ik dit geheugen en met een FSB van 133 (1200 Mhz. TB) op turbo settings zet, boot ie wel normaal. Maar in XP Prof NL slaat ie gelijk vast. Andere timings zoals fast, fastest werken ook niet. Alleen normal met Cas2. Wat is er aan de hand? Ik heb de nwste bios. Mobo kan overweg met dit geheugen. Erg vreemd vind k ut.
Detonator 23.11