Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Volgens mij kan je twee verschillende kaarten niet hetzelfde IP-adres geven. Probeer ze eens te veranderen in 2 opvolgende IP-adressen (zoiets als: 192.168.0.10 en 192.168.0.11).Op maandag 06 mei 2002 17:41 schreef shure-fan het volgende:
ik heb een laptop en in die laptop zit een pcmcia netkaartje. Ik heb ook een dockingstation met ingebouwde lan poort. als de laptop niet aan de dock zit maar via de pcmcia kaart wil internetten doet ie het niet. Probeer ik dit via de dock dan werkt ie wel. Ik heb beide aansluitingen (dock en pccard) op hetzelfde ip adres zitten en de verdere instellingen zijn ook indentiek.
dus als nood oplossing gebruik ik pc anywhere om te internetten via de server als ik wil internetten via de laptop
Indd, dan wordt 1 van de 2 gedisabled.Op maandag 06 mei 2002 17:47 schreef -Mous- het volgende:
[..]
Volgens mij kan je twee verschillende kaarten niet hetzelfde IP-adres geven. Probeer ze eens te veranderen in 2 opvolgende IP-adressen (zoiets als: 192.168.0.10 en 192.168.0.11).
Die van je dock werkt dan wel en de PCMCIA werkt dan niet.
Dat mag het probllem niet zijn, Als je undocked werkt ziet je OS alleen maar het PCMCIA kaartje. Moet wat anders fout zitten
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
ik heb inmiddels het probleempje al opgelost was beetje frustrerend maar werkt wel
bedankt he
bedankt he
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi