I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
5cm x 5xm x 2cm.
er zit een 5cm coolermaster fan op (gaat eraf.)
aluminium blokje, blauw geanodiseerd.
Verwijderd
Lijkt me echt wel genoegOp maandag 06 mei 2002 18:11 schreef Oxigun het volgende:
5cm x 5xm x 2cm.
probeer is , zou ik zeggen
zo snel mogelijk 
blokje weegt zonder fan en zonder clip 41g
blokje weegt zonder fan en zonder clip 41g
Weet je nooit zonder te proberen, is namelijk ook ERG afhankelijk van de airflow in je kast. In een kast zonder actieve ventilatie kun je in principe een 20x20cm blok proppen, maar als er te weinig lucht langs kom kan het nog zo zijn dat hij te warm wordt.
Bnet pindle#2913
nu nog iets. hoe te bevestigen
ik stond vandaag met de kaart in me handen en de heatsink...
- Hoe die oude eraf te krijgen? (anti statisch zakje in vriezer? hoelang?)
- Hoe den nieuwe erop te doen! Ik wil em goed vast hebben maar niet permanent, moet later een crystal orb ofzo op kunnen als ik dat wil. Ik heb zilverprut (goeie, scheelde 9C op proc).
Secondenlijm kan dus denk ik al niet.... Tiewraps dan?
Ik wil me kaart NIET mollen
ik stond vandaag met de kaart in me handen en de heatsink...
- Hoe die oude eraf te krijgen? (anti statisch zakje in vriezer? hoelang?)
- Hoe den nieuwe erop te doen! Ik wil em goed vast hebben maar niet permanent, moet later een crystal orb ofzo op kunnen als ik dat wil. Ik heb zilverprut (goeie, scheelde 9C op proc).
Secondenlijm kan dus denk ik al niet.... Tiewraps dan?
Ik wil me kaart NIET mollen
krijg je met tiewraps die heatsink er wel strak genoeg aan? Ik zou maar ff investeren in artic silver thermal adhesive, dan zit je altijd goed.
tieraps zijn veel gebruikt in deze situatie, is een uitstekend alternatief.Op dinsdag 07 mei 2002 23:45 schreef m-m het volgende:
krijg je met tiewraps die heatsink er wel strak genoeg aan? Ik zou maar ff investeren in artic silver thermal adhesive, dan zit je altijd goed.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Je zou er Koelpasta op kunnen smeren, en dan op de hoekjes van de gpu lijm doen (hele kleine puntjes); dat moet lukken
Pagina: 1