Toon posts:

Koeler op AMD XP 2000+

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop te denken om de 'Zalman CNPS6000-Cu' koeler te bestellen voor mijn AMD Processor. Maar heeft iemand ervaring met deze koeler op die processor? Ik heb nu een dragonorb 3 erop, maar stressed wordt de proc. 60 graden (vind ik eerlijk gezegt beetje te warm), er zitten al 6 enermax 80mm koelers in me kast, en 1 enermax 92mm dus airflow genoeg...

Ik heb al in de search gezocht maar kan niet echt hetzelfde probleem vinden erin. Anders wat is de beste koeler als je niet op geluidstoestanden let?

Alvast bedankt! 8-)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=378757/1/100]

Verwijderd

lijkt mij een goede cooler, ik heb zelf een Zallman 6500ACU besteld hoop hem deze week binnen te krijgen! zou wel fijn zijn!

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19
waarom geen swiftech of alpha? Voor het geluidsniveau hoef je het niet laten zie ik:)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:15

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 06 mei 2002 17:28 schreef Kawa het volgende:
waarom geen swiftech of alpha? Voor het geluidsniveau hoef je het niet laten zie ik:)
Zalman zal het stilste moeten zijn. Heb nu een low noise coolermaster maar dat ding maakt behoorlijk was herrie. Als de pc uit gaat dan is het een vlieftuig moter die langzaam ophoud met draaien ;)

• Kawa
stilte lijkt me hier niet belangrijk (6x80 en 1x92). Een blokkie van swiftech of alpha oelt een stuk beter, maar vinden het wel prettig als je er een flinke fan opzet.

[edit] met punten leest beter :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
60 graden met een dragon orb? best wel hoog! hier 44stressed met een vulcano 7.

maar wat zegt de zalman site? als ie tot 2000+ kan zou ik hem gewoon nemen
Op maandag 06 mei 2002 17:13 schreef Pizzaman het volgende:
[topic=378757/1/100]
ja daaaaaag, je kan niet alles in de search vinden. en elk nieuw topic dichtgooien draagt ook niet echt bij aan nieuwe ervaringen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:15

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 06 mei 2002 17:49 schreef Kawa het volgende:
stilte lijkt me hier niet belangrijk (6x80 en 1x92). Een blokkie van swiftech of alpha oelt een stuk beter, maar vinden het wel prettig als je er een flinke fan opzet.

[edit] met punten leest beter :)
Hmm, iemand anders kan het belangrijk vinden ;)

• Kawa
Op maandag 06 mei 2002 20:25 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Hmm, iemand anders kan het belangrijk vinden ;)
dan gooi je toch geen 7 enermaxjes in je sys :?

• Klasanova
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Klasanova

MAYDAY

Ik gebruik nu een Alpha blok met een papst erop
doet het hier prima, stressed rond 46 graden,
idle rond de 36, meestal eronder.

Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Nieuwe ervaringen is een goed excuus, maar dan wel graag van een product dat tamelijk nieuw is. Als ik dit doe [search=zalman 6000] krijg ik 60 topics, waaronder topics van vorig jaar. Problemen met de temperatuur in het algemeen zijn ook al zo vaak besproken. Daarom doe ik 'm op slot. Kom je d'r echt niet uit, laat 't dan horen want dit topic glijdt al weer af naar "Mijn cooler merk x type y doet het zus en zo", en dat is nu niet echt constructief naar mijn mening.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.