Toon posts:

Zelf een poll maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen, dit is geen script request!

Ik wil en poll maken voor een website, maar ik ben niet zo bedreven in scripting. Nu heb ik het een en het ander gevonden op internet, maar dat zijn scrips met raclame ed en dat wil ik echt niet hebben. Ik wil gweoon de cgi op m'n eigen site hebben staan en zelf alles kunnen beheren, maar zulke scripts heb ik nog niet gevonden.

Nu zat ik met het idee om zelf zoiets te maken, maar daar heb ik domweg de kennis niet voor.

Zijn er handleidingen te vinden om polls zelf te maken? Of is dat echt onbegonnen werk?

Iemand die me op een andere mannier op pad kan helpen is natuurlijk ook welkom.

Verwijderd

www.devshed.com Staat een uitleg om een poll te maken in php, niet zo moeilijk maar moet je server wel Php ondersteuning hebben.

En weer een php aap op weg geholpen :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Tja, als je iets zelf wilt maken moet het vinden van een tutorial toch niet zo moeilijk zijn?

Probeer bijvoorbeeld [url="http://www.google.nl/search?q=poll+script+tutorial&hl=en&lr="]Google. Allicht dat je iets hebt aan één van de 10.000 hits.

Verder zijn polls altijd server-side, daar een client-side script erg weinig nut heeft. Polls moeten namelijk gegevens kunnen opslaan, en dus hoor je eigenlijk in [forum=14] te zijn.

Maar ik zou toch eerst maar eens een server-side scripting taal gaan leren, PHP is echt niet zo moeilijk.

Dit topic is gesloten.