Goede popup/banner filter

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet iemand een goed popup/banner filter programma. Ik heb er een aantal geprobeerd maar een werkt echt goed.

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
edit:
Reply zelf verwijderd

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 06 mei 2002 17:04 schreef InvalidTarget het volgende:
Weet iemand een goed popup/banner filter programma. Ik heb er een aantal geprobeerd maar een werkt echt goed.
daar kunnen ze niet zo goed tegen hier bij tweakers, ondanks de tegenwoordig zeer irritante front page banners

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

een in mijn ogen fijne pop-killer is POW!, 't is wel ff werk om de pop-up aan te melden. Echter hij kilt dan alleen de ongewenste pop-ups, en niet bijv de login-pop-up van tweakers...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op maandag 06 mei 2002 17:15 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

daar kunnen ze niet zo goed tegen hier bij tweakers, ondanks de tegenwoordig zeer irritante front page banners
zolang er niet gesjekt wordt of je de page bekijkt EN dat je ook het plaatje daadwerkelijk ophaalt van de banner server.

maar host file aanpassen in win2000 is niet zo best. die van mij was namelijk 300k groot (meer dan 12000 sites) en dat duurde wel vijf minuten voordat ik kon aanlogen.

ik ben maar een oplossing aan het bedenken via een proxy die intelligent op keywords filtert.

proxomitron is ook wel een leuk progje trouwens.

popupkiller van panicware heb ik in gebruik en is ok.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

lees dit maar eerst 's [topic=485109/1/25] en nee het mag niet.

|{ brrr }] |

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik gebruik 'Popup-stopper!'. Hij werkt heel simpel: Het houd gewoon alle popups tegen, en als je wilt dat ie wel verschijnt houd je de CTRL toets ingedrukt zodat de blokker even uitstaat. :)

🌞🍃

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op maandag 06 mei 2002 17:38 schreef Yellow het volgende:
lees dit maar eerst 's [topic=485109/1/25] en nee het mag niet.
kheb geen probleem met banners voor tweakers. die hits wil ik voor good of the site zeker wel maken, maar ik wil ze alleen niet zien en ze moeten zeker ook niet popuppen.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Een bannerblocker wensen we hier niet echt, dit houdt de inkomsten tegen van bedrijven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.