Toon posts:

ut clan

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he ik moet een ut clan hebben en server want zo leer ik het nooit heeft er iemadn een ut clan en kan ik daar bij want zo is het saai zonder clan

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Leve de [enter]! Leve de [komma]! Leve de [punt]! Leve normale berichtjes posten :P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18
check de FAQ mbt ledenwerving voor clans

Verwijderd

snel nog effe posten :P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:04
Uit de Spielerij FAQ

• Door IceStorm ( HGM Softe goederen) - maandag 03 december 2001 14:01

--------------------------------------------------------------------------------
Welkom in Spielerij!

Zoals je waarschijnlijk wel zult begrijpen is dit het onderdeel van GoT waar je naar hartelust over spellen kunt discussieren/praten/vragen etc.
Om alles toch een beetje in goede banen te leiden kan ik je aanraden deze FAQ door te nemen.
Veel plezier op Spielerij en uiteraard ook de rest van GoT.

Aanvullende FAQ/Policy
Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
En mijn ICQ of email geven zodat men mijn warezlinks kan sturen?
Maar je mag het wel hebben over illegale spellen?
Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Ennuh, abandonwarez? Die mogen toch wel?
En als ik de wil weten Q3 of UT beter is?
Ik zit in een l33t clan! Mag ik members werven?
Ik ga een lanparty organiseren en ik ga hier lekker spammen voor mensen!
Ok nou weet ik wat er allemaal niet mag maar wat mag er dan wel?
Ik zie een n00b!!! Die gaan we eens lekker uitschelden want ik ben l33t
Ah een dom topic! Dat is leuk, daar ga ik in kloten. Lekker cheaters affakkelen!
En wanneer komt nou dat ene spel uit?
Zijn er geen GoT gameservers?

Is dat nu echt nodig, een FAQ op Spielerij?
Hoewel games in het algemeen ter ontspanning en vermaak zijn, zijn er toch dingen die niet altijd duidelijk zijn voor mensen. Vandaar deze FAQ om wat dingen op een rijtje te zetten.

Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Ah wacht, maar dan vraag ik gewoon of iemand me een mailtje stuurt met links! Slim he?
Op zich heel slim ware het niet dat we dat ook liever niet hebben. Het is namelijk niet de bedoeling dat GoT een soort verkapt 'warez-board' wordt. Oftewel, warez requests by mail of icq worden ook weggehaald (en kunnen ook een waarschuwing opleveren).

Maar dat vind ik heel hypocriet hoor, warez posten niet toestaan, maar je mag het wel over een spel hebben wat nog niet legaal uit is!

Ja dat kun je hypocriet vinden. Maar een spel is een spel en aangezien dit "Spielerij" is mag je het over elk spel hebben.
Dus ja, ook over spellen die nog niet officieel uit zijn. Echter, zo'n topic moet wel over het spel gaan en NIET over hoe goed het wel niet is dat je het spel al hebt (daar kom ik nog in de volgende punten op terug). Dus een topic met spelervaringen van Quake 4 mag best net als screenies oid.

Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.

Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Nee, helaas gaat die vlieger niet helemaal op. Emulators zijn op zich niet illegaal hoewel wel door geen enkel bedrijf gewenst. Vragen over emu's mag op voorwaarde dat er geen illegale biossen bijkomen kijken etc.
Roms daarentegen zijn uit den boze. Dat mag je ergens anders opzoeken.

Ennuh, abandonwarez? Die mogen toch wel?
Nee hoor, zoals de Algemene FAQ al aangeeft mogen ook die niet. Als je een spel niet meer in een winkel kunt kopen wil dat nog niet zeggen dat je het naar hartelust mag kopieren.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de meningen op dit forum over Q3 vs. UT.
Er zijn een paar onderwerpen die in Spielerij al vaak naar voren zijn gekomen. Op zich leuke discussies maar niet altijd even leuk om 4x per week te hebben. Om deze topics even op een rijtje te zetten:

- Wat is er beter UT of Q3?
- Console of PC?
- CounterStrike zit vol cheaters!
- Wat is de beste game (aller tijden) volgens jullie?
- Welke game moet ik kopen?

Zijn deze topics dan verboden kun je je afvragen. Nee ze zijn (uiteraard) niet verboden. Het is alleen niet leuk om 4x per week een lijst te krijgen van games die mensen persoonlijk 'leuk' vinden bijv. Wil je een topic uit het rijtje openen bedenk dan een originele of aparte insteek. En stel niet alleen een vraag maar geef zelf ook alvast een aanzet tot discussie/opmerkingen.

Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.

Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of om leden te werven, kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.
Wil je echt perse een clan voor het een of ander beginnen om vooral met GoT'ters te spelen, vraag het dan van te voren even aan mij of ItSnows. Doe je dit niet gaat je topic gewoon simpelweg dicht.
En begin anders eens op www.clanbase.com. Dat is een site voor clans van UT/Q3/HL/CS.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.