Ik probeer m'n nieuwe Asus Tusl2 moederbord aan de praat te krijgen maar ik krijg geen beeld en een constante piep toon, ik heb volgens mij bijna alles al geprobeerd, op dit moment zit er alleen nog een processor op het moederbord (P3 667, de video kaart zit onboard, ook een andere videokaart in het AGP slot helpt niet) ,wat ik ook doe geen beeld en constant een piep. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Verwijderd
staat er nix in je manual over wat een pieptoon betekent?
en zei je dat er nix meer op je mobo zit, behalve je processor? dan zou ik er ook ff een reepje geheugen bijproppen
en zei je dat er nix meer op je mobo zit, behalve je processor? dan zou ik er ook ff een reepje geheugen bijproppen
Doh, zonder geheugen gebeurt er niet zoveel
Bij constante piep staat in de manual dat het aan DRAM ligt, dit heb ik ook al met 3 verschillende reepjes geprobeerd (die het in een andere pc wel doen) maar het probleem blijft.
Long beeps in an endless loop - No DRAM installed or detected
Long beeps in an endless loop - No DRAM installed or detected
Verwijderd
Probeer eens met andere geheugen reepjes, misschien zijn ze kapot ofzo. En niet meer dan 512 MB gebruiken. Probeer eens je onboard video uitschakkelen, en zet je AGP kaart in de bios als primary display.
Grapjas... hoe kom je in de bios zonder op te starten?Op maandag 06 mei 2002 22:01 schreef sAiKoKiLa het volgende:
Probeer eens met andere geheugen reepjes, misschien zijn ze kapot ofzo. En niet meer dan 512 MB gebruiken. Probeer eens je onboard video uitschakkelen, en zet je AGP kaart in de bios als primary display.
Oeps, was al gezegd... foutje bedankt....
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Moet ik dan allemaal uitleggen?Op dinsdag 07 mei 2002 13:29 schreef rival24 het volgende:
[..]
Grapjas... hoe kom je in de bios zonder op te starten?
1. nieuwe geheugen instekken
2. power on
3. lukt niet? AGP instekken en zet onboard video uit via jumpers
4. lukt steeds niet? dan heb je een dode mobo
Verder kan ik niet helpen. Lees goed de handleiding van je mobo of kijk op asus website voor meer info.
Pagina: 1