tv out - the playa - zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
de verbinding met m'n tv is gmaakt en ik zie alles perfect. Wanneer ik film zie via wmp lukt dit ook. Wanneer ik film wil openen in the playa krijg ik niets, niet wanneer dit nog in venster is en niet met volledig scherm (zwart). Iemand een idee?

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
overlay uitzetten in the playa

Verwijderd

BSPlayer gebruiken. Beste player!!

• suzuki1200
Op maandag 06 mei 2002 17:09 schreef jw.oosting het volgende:
BSPlayer gebruiken. Beste player!!
OK dus Bsplayer gedowned, maar ook hier hetzelfde probleem. Geen beeld. Wanneer ik dan overlay uitzet krijg ik wel beeld, maar slechts in roze en groen en blauw en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn >:) .

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

Zit je tv-out misschien via een videorecorder aangesloten op je TV ?

Bij bijvoorbeeld DVD spelers (standalone) zit er een kopieerbeveiliging ingebouwd die het niet mogelijk maakt om DVD's op videoband te zetten. Je kunt ze dan wel bekijken maar niet kopieren.

In bv. PowerDVD of dat soort DVD programma's zit deze beveiliging ook maar dan krijg je zelfs als je alleen wilt kijken via de videorecorder geen beeld als je een film aanzet (maakt niet uit of het een DVD, VCD, DiVX of wat dan ook is).

Misschien dat er in playa ook zo'n beveiliging zit ingebouwd ? DiVXjes blijven natuurlijk over het algemeen DVD rips en rechtzaken tegen DiVX zit natuurlijk niemand op te wachten...
Want dan maak je gewoon een rip van je DVD'tje, Playa opstarten, videobandje erin en voila, een nieuwe film op videoband (tipje misschien voor degenen die DVD's op videoband willen hebben en gewoon Windoos Media Player gebruiken ? >:) ).

• suzuki1200
Op maandag 13 mei 2002 14:30 schreef BioWEB het volgende:
Zit je tv-out misschien via een videorecorder aangesloten op je TV ?

Bij bijvoorbeeld DVD spelers (standalone) zit er een kopieerbeveiliging ingebouwd die het niet mogelijk maakt om DVD's op videoband te zetten. Je kunt ze dan wel bekijken maar niet kopieren.

In bv. PowerDVD of dat soort DVD programma's zit deze beveiliging ook maar dan krijg je zelfs als je alleen wilt kijken via de videorecorder geen beeld als je een film aanzet (maakt niet uit of het een DVD, VCD, DiVX of wat dan ook is).

Misschien dat er in playa ook zo'n beveiliging zit ingebouwd ? DiVXjes blijven natuurlijk over het algemeen DVD rips en rechtzaken tegen DiVX zit natuurlijk niemand op te wachten...
Want dan maak je gewoon een rip van je DVD'tje, Playa opstarten, videobandje erin en voila, een nieuwe film op videoband (tipje misschien voor degenen die DVD's op videoband willen hebben en gewoon Windoos Media Player gebruiken ? >:) ).
Nee, gewoon rechtstreeks in TV

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

ZEG DAT DAN METEEN !!! Dan had ik me de moeite bespaard dat hele stuk te tiepen... ;)

Nee, heel vreemd. Ik zou het echt niet weten dan.

• suzuki1200
even klein schopje. Dit mag nu wel denk ik

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Je hebt de tv niet op primary staan!!!
Je moet effe naar de eigenschappen van je beeldscherm. Daarna op Advanced klikken en daar ergens waar je de tv out kunt aanzetten moet je de tv op primary zetten.
Pagina: 1