Chrome Orb, misschien deze week

Pagina: 1
Acties:

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Voor iedereen die een Chrome Orb ( opvolger van de Golden Orb voor Socket A.) heeft besteld en hoopte deze vandaag te krijgen... Ik kreeg net dit antwoord op een mailtje van mij aan de OC-shop met daarin de vraag of ze al binnen waren.

Nee helaas we hebben ze nog steeds niet> we balen ook heel erg. Ik hoop ze nog deze week binnen te hebben.

Groeten

Jeroen

OC-Shop.nl

Richard Faasen (marketing-director)
Jeroen Molinger (sales-director)

We wachten dus nog maar effe af. :(

Verwijderd

ooooops d8 dat er coper orb stond!

sorry

Verwijderd

Ik raad de aanschaf van een chrome orb sterk af, er bestaat nog steeds een gevaar dat je de processor beschadigd, hij klemt zich een beetje te goed vast. je wordt er gewoon akelig van hoe vast hij zit

En Koelen doet hij matig (zie tests en geluid maken kan die, mijn hele buurt kan genieten van de kuchtverplaatsing rond mijn prosessortje.

Een vriend van mij heeft een dood normale huis, tuin en keuken koeler van coolmaster van 25piek hij heeft een AMD thun.800 en ik een 700 hij krijgt hem koeler dan de mijne.
Hij heeft dan wel weer een bigtower wat ook weer scheelt maar mijn miditower met 10 koelers in totaal moet dit toch ook wel lukken.

Verwijderd

Wat zijn de temperaturen dan?

Verwijderd

max 51 graden mijn vriend 48

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Mijn prachtige Duron wordt met Coolermaster ( ook 25 piek dingetje.) 58 graden ( met koe.) Kmag toch hopen dat ie met de Orb koeler wordt...

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Sorry , jongens maar bij de oc-shop nl , hebben ze dus zeer slecht nieuws :

De chrome orb pas leverbaar in de tweede week van oktober , en daar baal ik helemaal van de delta+alpha combinaties voor socket A zijn ook weer uitgesteld en nu gaat het tot het einde van volgende maand duren.
Echt balen !!!!!Ik wil gewoon nu een goede socket a cooler hebben!Ik wil o'cen tot het einde.Die Thunderbird 850 moet ik op 1050 hebben of hoger.En nu heb ik nog zo een standaard koelertje.Is er dan nergens anders in Nederland een winkel die goede socket A coolers verkoopt?Wordt er echt moe van.Ik ga zelf zo een zaak beginnen denk ik want veel concurrentie heeft de oc-shop niet hier in Nederland.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

IK ben de brenger van goed nieuws
kijk op www.regenboog.net
en bestel daar de Chrome Orb. Ze hebben hem op vooraad, ik heb er donderdag 1 binnengekregen
ik heb hem op mijn duron gezet, met wat artic silver, een vette ventilator voor mijn kast met de zijpanelen d'r af en Voila
duron 650@900 39C@full load.
EDIT, ben nog in testfase
41C@full load
:):):):):):):):):):):):):)

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Hoe kom je erbij inexces dat de Chrome Orb veel lawaai maakt,ik heb nog geen test gezien met deze koeler wel van de Golden Orb en deze maakt heel weinig geluid(53dB).

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb net mijn order geannuleerd bij OC shop.nl, dit kost te veel tijd. Ik heb maar naar de 'info@oc-shop.nl' gemaild want ik kon geen ander adres ontdekken. Hebben die lui ook een telefoon nummer? Er staat haast nix op die site.

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

We hebben weer wat positiever news. De Golden en Chrome Orbs zijn vandaag verstuurd. Wij gaan ervan uit dat we ze eind volgende week zullen versturen.

Wij zullen iedereen die een back-order bij ons heeft uitstaan persoonlijk een mail sturen met de gang van zaken. Deze zullen we dit weekend / maandag versturen
Pagina: 1