Ik kan aoe2 expansion niet updaten de update geeft aan dat ik aoe2 niet heb geinstalleerd. Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niets.
wel de goede update gedownload?
zit er geen auto-update bij? (je weet maar nooit
)
maybe ff de update van een andere site downen, en nog es proberen?
zit er geen auto-update bij? (je weet maar nooit
Er zit geen auto update bij en alle sites verwijzen naar de sit van ms waar ik em ook heb gedownd(4 keer).Op maandag 06 mei 2002 15:27 schreef Crash-Override het volgende:
wel de goede update gedownload?
zit er geen auto-update bij? (je weet maar nooit)
en je weet zeker dat je de goede hebt?Op maandag 06 mei 2002 15:29 schreef bloemkool het volgende:
[..]
Er zit geen auto update bij en alle sites verwijzen naar de sit van ms waar ik em ook heb gedownd(4 keer).
hmmz, probeer anders met google een andere site te vinden,
of maybe heeft iemand em hier wel op cd/hd staan
en kan die em ff uppen/mailen ofzow
Op een andere site staat dat als ie het niet doet dat je dan een illegale versie hebt geinstalld maar dat heb ik helemaal niet.
Nee want ik heb de echte versie van aoe 2 en van de uitbereiding.Op maandag 06 mei 2002 15:41 schreef Crash-Override het volgende:
mischien heb je hier iets aan:
[topic=259259/1/25] ?
Misschien gekke vraag. Maar heb je t al bij microsoft zelf gevraagd?Op maandag 06 mei 2002 15:39 schreef bloemkool het volgende:
Op een andere site staat dat als ie het niet doet dat je dan een illegale versie hebt geinstalld maar dat heb ik helemaal niet.
Als je alles legaal hebt moeten ze daar toch support op kunnen geven lijkt me.
Ms reageert niet als ik wat vraag
Ik heb al zo vaak wat gevraagd, 1 keer is er gereageerd en toen zeiden ze dat ik de illegale versie had anders deed de update het gewoon. Stomme lui
Pagina: 1