[JS] In Opera parent.variabele=waarde

Pagina: 1
Acties:

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik heb op een pagina in JavaScript een variabele "selected" gedeclareerd.

Ik heb op dezelfde pagina een iframe waarin ik een aantal radio buttons weer geef.

Achter iedere radio zit een event onClick='parent.selected=waarde;'
(met achter waarde een oplopend getal)

In explorer en navigator werkt dit prima alleen in Opera niet. Wordt dit niet ondersteund door Opera of doe ik iets fout

(onClick='parent.selected="waarde";' werkt ook niet)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Probeer eens een andere variabele naam; mogelijk dat 'selected' een reserved word is.
Werkt dat nog niet dan is het gewoon het zoveelste item dat door Opera nog niet geimplementeerd is...

Intentionally left blank

• Fles
Het zoveelste item dus...

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 15:30 schreef Graveheart het volgende:
Het zoveelste item dus...
't zal niet, dan maar geen rekening mee houden, moeten ze maar een echte browser installeren.

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 15:32 schreef Shadow3333 het volgende:

[..]

't zal niet, dan maar geen rekening mee houden, moeten ze maar een echte browser installeren.
Precies!

Trouwens, ik vind het al gek genoeg dat Netscape het ondersteunt als Opera het niet ondersteunt (en andersom)... want mijn ervaringen met Netscape zijn minder aangenaam dan die met Opera :)

Mijn tip: loop níet alle browsers na die je op http://browsers.evolt.org kunt downloaden, want je wordt gek. Doe gewoon MSIE en Netschaap, dan heb je al genoeg van de visitors tevreden (zo'n 99 % >:))

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:16
Waarschijnlijk gewoon gereserveerd woord...probeer eens een andere variabele naam :). En ehm...rekening houden met Opera is gewoon ziek ;).

• Fles
Op maandag 06 mei 2002 16:46 schreef McVirusS het volgende:
Waarschijnlijk gewoon gereserveerd woord...probeer eens een andere variabele naam :). En ehm...rekening houden met Opera is gewoon ziek ;).
Op maandag 06 mei 2002 15:15 schreef crisp het volgende:
Probeer eens een andere variabele naam; mogelijk dat 'selected' een reserved word is.
Werkt dat nog niet dan is het gewoon het zoveelste item dat door Opera nog niet geimplementeerd is...
Al geprobeerd, werkt nog niet...
Pagina: 1