Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Kan toch gewoon via de Windows Explorer?
Virussen? Scan ze hier!
Je camera word als het goed is gezien als een externe disk, dus kan je zo via de explorer de zooi er vanaf trekken.
Whatever.
Check het 1337 aldi cam topicOp maandag 06 mei 2002 15:48 schreef Egberttheone het volgende:
heeft iemand een preview foto van zoon geile aldi cam ?
Maar om dat even samen te vatten: de meningen over de kwaliteit ervan zijn verdeeld
1337 camera bij AldiOp maandag 06 mei 2002 15:48 schreef Egberttheone het volgende:
edit: net te laat... maar ik heb een url
Gewoon geen software installeren, en alleen de drivers voor USB storage of iets in die richting.. Doe ik ook bij mijn Fuji A201
Er is een heel topic over. 1337 camera bij AldiOp maandag 06 mei 2002 15:48 schreef Egberttheone het volgende:
edit... okok sneller typen voortaan
Nope
Verwijderd
ben ik blij dat ik een Canon A30 heb gekocht
, ziet er niet echt
uit voor zulke reselutie's, maar ja wat wil je voor zoon prijs mijn was 200 euro nieuw
via een dude
.Op maandag 06 mei 2002 16:00 schreef Egberttheone het volgende:
ben ik blij dat ik een Canon A30 heb gekocht, ziet er niet echt
uit voor zulke reselutie's, maar ja wat wil je voor zoon prijs mijn was 200 euro nieuw
via een dude
via welke dude
* JaWa heeft intresse
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
hehe, hij had er maar 1 en had hem al 10X kunnen verkopen zei die ik probeerde nog aftedalen
, dus ik er snel heen crossen 300 km
any way was het wel waard
Hij ziet de camera niet als externe drive. dat is het nadeel ervan.
Daarom was ik aan het kijken naar andere software
Daarom was ik aan het kijken naar andere software
Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Vergeleken met m`n Minolta 2330, is de software die je er bij hebt, een heel stuk beter.
Mijn zuster heeft de "Aldi" camera gekocht, en het blijkt dus als je de camera aan usb aansluit en de software opstart, je alles kunt doen wat ik nu met "de hand" moet doen.
Het kopieëren, weghalen, bekijken, van de foto`s gaan allen via dat programma.
Mijn camera moet het gedaan worden via de verkenner, via de extra bijgekomen drive.
Ik heb nog niet gekeken, of die Aldi camera ook gezien wordt als extra drive trouwens. Maar als usb zou het toch moeten d8 ik.
Mijn zuster heeft de "Aldi" camera gekocht, en het blijkt dus als je de camera aan usb aansluit en de software opstart, je alles kunt doen wat ik nu met "de hand" moet doen.
Het kopieëren, weghalen, bekijken, van de foto`s gaan allen via dat programma.
Mijn camera moet het gedaan worden via de verkenner, via de extra bijgekomen drive.
Ik heb nog niet gekeken, of die Aldi camera ook gezien wordt als extra drive trouwens. Maar als usb zou het toch moeten d8 ik.
Pcies heb ik ook net gedaan. Is een stuk sneller ook!Op maandag 06 mei 2002 17:30 schreef max3534 het volgende:
Je kan net zo makkelijk een compact flash card reader kopen. Werkt veel fijner.
Zijn dat die SanDisk dingetjes? Waar kan je die krijgen eigenlijk?Op maandag 06 mei 2002 20:45 schreef marco_bakker het volgende:
[..]
Pcies heb ik ook net gedaan. Is een stuk sneller ook!En dat voor € 45
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb 'em gisteren gehaald bij Dixons. De prijs wist je al.
En ze zijn inderdaad van SanDisk.
Het leuke van die dingen is: dat je geen software hoeft te installeren alvorens je 'em wilt gebruiken. M.a.w je plugt em in je USB port en je hebt meteen een Drive erbij. Je kunt dan meteen data over en weer slepen.
Wat misschien ook handig is om te weten is dat je nu niet alleen foto's mee kan nemen, maar ook bestanden en programma's.
Wat je daar aan hebt moet je zelf maar achter komen.
Enne, had ik je al gezegd dat ze snel zijn?
En ze zijn inderdaad van SanDisk.
Het leuke van die dingen is: dat je geen software hoeft te installeren alvorens je 'em wilt gebruiken. M.a.w je plugt em in je USB port en je hebt meteen een Drive erbij. Je kunt dan meteen data over en weer slepen.
Wat misschien ook handig is om te weten is dat je nu niet alleen foto's mee kan nemen, maar ook bestanden en programma's.
Enne, had ik je al gezegd dat ze snel zijn?
Pagina: 1