In Windows XP Pro heb ik bij systeemwerkset het programmatje Backup staan dat standaard met Windows wordt meegeleverd. Een vriend met Windows XP Home die heeft ook dat programmatje bij systeemwerkset staan. Maaaaar... een ander vroeg mij laatst waarom hij geen Backup bij systeemwerkset heeft staan. Diegene heeft ook Windows XP Home, maar dan voorgeinstalleerd door Packard Bell. Via configuratiescherm -> software -> windows onderdelen toevoegen kan hij het windows Backup programma niet alsnog installeren.
Toen bedacht ik me dat in c:\windows\inf\sysoc.inf achter een aantal onderdelen hide staat, zodat ze niet bij de windows onderdelen getoond worden. Ik had gehoopt dat Backup daar ook bij zou staan, maar dat is dus niet zo.
CONCLUSIE:
Hoe kan hij dus alsnog Backup (dat standaard bij Windows XP hoort te zitten) installeren???
Toen bedacht ik me dat in c:\windows\inf\sysoc.inf achter een aantal onderdelen hide staat, zodat ze niet bij de windows onderdelen getoond worden. Ik had gehoopt dat Backup daar ook bij zou staan, maar dat is dus niet zo.
CONCLUSIE:
Hoe kan hij dus alsnog Backup (dat standaard bij Windows XP hoort te zitten) installeren???
Metal up your ass