Toon posts:

[LCD] Wie wil er nog een paar van eio.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een LCD bestellen bij eio.com, helaas is het een beetje prijzig om er 1 te laten komen. Ik vroeg me af of er nog meer mensen geintereseerd zijn in een LCD-tje.

Ik wil er in dat geval een paar bestellen en deze dan in Nederland weer aan jullie te verkopen.

Interresse.. ??

Verwijderd

jah Kunnen we dan gewoon zeggen welke we willen en bestel jij ze dan, + verzenden?En voorderest de verzendkosten delen dan ofzo

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Epsilon

Op maandag 06 mei 2002 14:30 schreef Techz het volgende:
Ik wil graag een LCD bestellen bij eio.com, helaas is het een beetje prijzig om er 1 te laten komen. Ik vroeg me af of er nog meer mensen geintereseerd zijn in een LCD-tje.

Ik wil er in dat geval een paar bestellen en deze dan in Nederland weer aan jullie te verkopen.

Interresse.. ??
start dan een inkoopaktie ofzo

Verwijderd

ligt eio.com plat ofzo

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 06 mei 2002 14:53 schreef djspot het volgende:
ligt eio.com plat ofzo
Doet het gewoon hoor :?

iStockphoto

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 14:54 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Doet het gewoon hoor :?
vaag hier niet, of is de server zo langsaam dan IEX zegt dat hij hem niet kan vinden :?

maar zijn er nou nog mensen die ook ee LCD willen hebben :/

Verwijderd

ja ik wil er ook wel een, wil greaag de kosten enzo weten...

Verwijderd

jajajaja, ik wil er ook één! :9~

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het best doen, mits het er niet teveel worden.

Ik inventariseer hier hoeveel interesse er is, dan email ik eio voor een prijsopgave en die dan een definitieve vraag.

Weet iemand wat de beste manier is om ze door nederland te verzenden ??

Verwijderd

op zich is er wel belangstelling voor een 4x40 met backlite, maar ik weet niet of eio die nog op voorraad heeft. ik kan nu niet kijken want ik krijg een dns-error (kwello :(). pas hadden ze die 4x40's niet meer, ik weet niet of ze ze nu inmiddels hebben, en zo ja, wil je ff een prijsopgave geven, dan dnek ik er nog ff over

edit:
Op maandag 06 mei 2002 15:19 schreef Techz het volgende:
gewoon goed verpakken en in een envelop lijkt mij

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de site zijn de 4x40 modellen uitverkocht

Ze hebben wel Seiko 2x40 en 4x20 voor $15 met HD44780 controller

Verwijderd

hebben ze hier ook die lcd's met blauwe backlight zoals op Crystalfontz? Ik kan namelijk niet op de site komen ( sjello :?).

Verwijderd

Ik heb wel intresse, maar er is nogal een brede keus en ik heb geen idee welke voor mij het meest in aanmerking komt. Ik heb nog nooit een lcd in mn computer gezet, dus als iemand mij er een kan aanraden heb ik zeker intresse!..

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik wil dr ook 1 of 2

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Op maandag 06 mei 2002 15:19 schreef Techz het volgende:
Ik wil het best doen, mits het er niet teveel worden.

Ik inventariseer hier hoeveel interesse er is, dan email ik eio voor een prijsopgave en die dan een definitieve vraag.

vraag hier es?? : [topic=465097]

Verwijderd

Topicstarter
Ok ff een mailtje gestuurd naar EIO.COM. Het gaat om de Seiko L4042BIL (2x40) en Seiko L2014 (4x20). Bijde zijn voorzien van backlite.

Ze kosten 25 Eur. per stuk + verzendkosten van mij naar jullie toe. Pas vanaf 10 stuks doe ik het.

Helaas zijn de 4x40 LCD'sAllemaal uitverkocht dus geen vragen hiernaar. Dus roep maar !!

ps. Weet iemand hoeveel het kost om zo'n lcd-tje in een bubble envelop in Nederland te versturen ??

Verwijderd

post tarieven denk ik dat je wel wat kunt vinden suc6

Verwijderd

Topicstarter
Yup 100g-250g kost 1,56 Eur.

WIE MEE WIL DOEN MOET DAT HIERO MELDEN:

[topic=488079/1/25]

Verwijderd

nog ff een vraagje (ja ik heb chello en ik kkan niet op de site van eio komen): wat voor kleur is die backlite? gewoon groen? of kun je bij die seiko kiezen uit meerdere kleuren?
Pagina: 1