[debian] debian distro .iso downen?

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:45
ik heb al de google search gebruikt en de debian site zelf maar daar kan ik alleen maar .raw files vinden is er nou niemand die een .iso heeft? is wel ff zo makkelijk...

• GeeMoney
Op maandag 06 mei 2002 14:13 schreef darkwidowwarior het volgende:
http://www.linuxiso.org
ik moet de Woody 3,0 hebben die staat er niet bij

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 14:26
rename file.raw file.iso

.raw = .iso

makkelijk he :)

En nu ik toch bezig ben: er worden net nieuwe gemaakt, terwijl ik dit schrijf, zie
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/woody/

maar niet met een 100 MBit lijntje gaan binnentrekken, ik wil ze ook downloaden :)

• GeeMoney
Op maandag 06 mei 2002 14:17 schreef easydisk het volgende:
rename file.raw file.iso

.raw = .iso

makkelijk he :)
er staan ongeveer 8 raw files op die site van allemaal verschillende grotes welke is nu de install en de extra dan laatste versie ??

• easydisk
de eerste (1) is tuurlijk de install, en naarmate je meer software wilt installeren moet je meer downloaden, ik denk dat je emt CD1 en 2 goed uit de voeten kan, maar misschien wil je wel meer.

Verwijderd

ftp://ftp.linux.tucows.com/pub/ISO/Debian/2.2rev4/

ik weet niet of ie snel is

ik vermoed dat er hier ook iso's te vinden zijn, maar er is een maximum van drie users dus ik kan het niet zien
ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/debian/dists/

• easydisk
ftp.debian.nl bevat wel iso's van 2.2, en is lekker snel

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

geen 2.2 meer adviseren jongens. 3.0 komt binnen enkele uren/dagen uit.

• easydisk
Op maandag 06 mei 2002 15:09 schreef Valium het volgende:
geen 2.2 meer adviseren jongens. 3.0 komt binnen enkele uren/dagen uit.
Enkele uren ?? klopt, maar 3.0 schijnt toch wat zwaarder te zijn dan 2.2, dus mocht je nog een zeer oude computer hebben en niet voor de laatste versie willen gaan dan zou het nog wel een optie zijn ?

maar weet iemand al wat meer over de release van 3.0 ? ik kijk wel op lists.debian.org maar zie niet zo veel, alleen dat 01/05/2002 niet meer door is gegaan. Er zijn al wel enkele dagen geen aanpassingen meer geweest, dus het is frozen (maar staat niet zo aangegeven)

dus wat is de volgende release datum ?

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
als je een internet verbinding op die pc hebt zou je de netinstall cd kunnen gebruiken. deze kun je hier neer halen.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 06 mei 2002 15:31 schreef easydisk het volgende:
klopt, maar 3.0 schijnt toch wat zwaarder te zijn dan 2.2, dus mocht je nog een zeer oude computer hebben en niet voor de laatste versie willen gaan dan zou het nog wel een optie zijn
Tsja, dan nog zou ik liever gewoon Woody proberen.
Na een paar maanden worden er ook geen security updates voor Potato meer bijgehouden... Je kunt het wel blijven draaien natuurlijk, maar het heeft niet de voorkeur.
Woody is btw iig wel te doen op een 486 met 16 meg ram (als servertje dus). Het grootste punt (qua traagheid) is het installen/upgraden van packages.
maar weet iemand al wat meer over de release van 3.0 ? ik kijk wel op lists.debian.org maar zie niet zo veel, alleen dat 01/05/2002 niet meer door is gegaan. Er zijn al wel enkele dagen geen aanpassingen meer geweest, dus het is frozen (maar staat niet zo aangegeven)

dus wat is de volgende release datum ?
Er is geen release datum, en er is er ook nooit een geweest.
Het was een paar weken geleden de verwachting dat er op 1 Mei gereleased zou worden.
Wanneer hij nou uitkomt weet ik niet - dat weet niemand namelijk - maar heel lang zal het niet meer duren gok ik.
Afaik was het enige wat de release uitstelde het feit dat het mechanisme voor de security updates nog niet op orde was.
Pagina: 1