Mediacheckpoint goed ?

Pagina: 1
Acties:

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe surround set (Onkyo TX 696+ Philips DVD 1010 en evt Yamaha YST320 sub :9 )te kopen en de prijzen daar staan me wel aan.
Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf want voor leveringen naar het buitenland moet vooruit betaald worden en daar heb ik het normaal niet zo op.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

(jarig!)
Ze doen tegenwoordig ook remboursverzendingen (cash on delivery selecteren) met UPS. Dat werkte prima bij mij. Spullen die op voorraad zijn heb je binnen een week.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 21:09

mymind*

A Beautiful Mind

Je kan ook gewoon aan de postbode betalen hoor, dat doen ze ook.
Ik heb er een maand geleden de Onkyo TX-DS595 i.c.m. de DV-S555 besteld, ik heb het helaas nog niet binnen, maar ik wist van tevoren dat het erg lang kon gaan duren omdat Onkyo slecht levert in duitsland. Maar de prijsen zijn zo veel lager dan in nederland dat ik er wel even op wil wachten.

Je kan ze ff mailen over de leverbaarhaid van jouw keuze, en meteen vragen of ze onder rembours verzenden, dan hoor je het meteen van hunzelf.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
[topic=374099]
[topic=451707]

Daarin staan ook de nodige ervaringen van mensen met mediacheckpoint

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Op www.dvd.nl/forum.php en www.dvdforum.nl is iedereen tevreden over deze winkel.
Ik ga er zelf een Denon AVR-3802 halen, deze zomer. Scheelt 330 euro met Nederlandse winkels!!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Ik heb er ook een goede ervaring mee!. Zie ook andere topics.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

kun je bij mediacheckpoint nou wel of niet je bestelling onder rembours laten toezenden? is dit een normale verzendmethode of moet je daar speciaal om vragen?

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op dinsdag 07 mei 2002 12:25 schreef wussy het volgende:
kun je bij mediacheckpoint nou wel of niet je bestelling onder rembours laten toezenden? is dit een normale verzendmethode of moet je daar speciaal om vragen?
kun je lezen?
Op maandag 06 mei 2002 14:08 schreef Femme het volgende:
Ze doen tegenwoordig ook remboursverzendingen (cash on delivery selecteren) met UPS. Dat werkte prima bij mij. Spullen die op voorraad zijn heb je binnen een week.
en op de MCP.site:
§ 3. Prices

All prices include the applicable VAT. Shipping charges (including insurance and COD charges) will be charged separately. The German Postal Service charges a transfer fee of EUR 1.53 per shipment. Shipments outside Germany must be charged by cash before delivery or cash on delivery.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 12:52 schreef Duck-Twacy het volgende:

[..]

kun je lezen?
[..]

en op de MCP.site:
[..]
sorry, ik had de taal op duits staan en begreep hem niet helemaal. toen ik hem later op engels heb gezet begreep ik em helemaal.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op dinsdag 07 mei 2002 13:21 schreef wussy het volgende:

[..]

sorry, ik had de taal op duits staan en begreep hem niet helemaal. toen ik hem later op engels heb gezet begreep ik em helemaal.
jaja, wir haben es nicht gewuscht

geintje ;) , zelf lees ik ook geen Duits. Die "cash on delivry" optie staat er ook een beetje onduidelijk tussen (niet in Femme zijn post, trouwens). Vraag me wel af dat nog extra kost, boven de verzendkosten van 36 euro (was verleden jaar nog 30 of 32 euro, dacht ik)?

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Pagina: 1