Toon posts:

Duron overklokken op Abit KT7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen, ik heb een Duron 700 met de zogenaamde multiplierpins. Vandaag ben ik druk met het potlood in de weer geweest en heb mijn L1 brug van vier extra streepjes voorzien. ;) Systeem bootte gewoon mooi, maar als ik in de BIOS mijn multiplier verander naar 7,5 x 100 ofzo en daarna opnieuw opstart, boot hij gewoon weer met 700.

Wat doe ik fout? Of zouden de potloodstreepjes niet goed zijn, ik heb een HB potlood gebruikt. Of heb ik gewoon een instelling in de BIOS over het hooft gezien?

Mijn processor wordt nu zo'n 50 graden btw. Is dat normaal?

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
beter kleuren lijkt me een oplossing. Maar let op! : de streepjes mogen elkaar niet raken anders....POEF weg duron.

over die 50 C
misschien dat je je koeler er niet goed op hebt zitten.

Mijn duron 600@700 wil tot 1ghz booten(hoger heb ik nog niet geprobeerd)en tot rond de 900 stabiel lopen. Maarja met mijn systeem heb ik al die power nog niet nodig.

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mijn duron 600@700 wil tot 1ghz booten(hoger heb ik nog niet geprobeerd)en tot rond de 900 stabiel lopen. Maarja met mijn systeem heb ik al die power nog niet nodig.[/quote]* Muurbestormer Falls of his chair baffled by this remark on GoT (the `T` DID stand for Tweakers, didnt it?)
edit:
Guy crying overhere! zeg zulke dingen aub NOOIT meer!

Verwijderd

Topicstarter
En wat voor een voltage gebruik je om hem op 900mhz te gebruiken? En wat voor een cooler heb je?

Verwijderd

Topicstarter
OK, het overklokken lukt nu wel, alleen kan ik mijn 700 nu op 750 en 850 klokken, 800 en 900 lukt niet.

Op 850 loopt hij superstabiel; temp idle: 42,8 graden, stressed 45 graden. Op 850 gebruikt hij een spanning van 1,525V.

Ik zou hem toch ook nog graag op 900 og 950 zien te krijgen, iemand tips?

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
ik geloof dat het iets was van 1,8, maar ik heb nooit serieus getest. En hij werd me iets te heet 50+ met standaard coolermaster en kast open.
Wat die power betreft; ik ben in the middle van een upgrade en de KT7 en duron 600 was het begin.
Pagina: 1