Ter land, ter zee en in de kroeg
Uitleggen wat je met je boundingbox bedoelt is idd wel handig, dat tekst tool bounding box (weet niet of ik het perse een boundingbox zou noemen).
|{ brrr }] |
Bedoel je niet een rechthoekige selectie met een 'fixed size'?
als je op de move tool klikt zie je daarboven in de balk ''auto select layer'' en ''Show bounding box''.
Als ik dus een plaatje heb en Show Bouding Box aanklik zou er normaal dus van die blokkies etc. moeten zijn waarmee je plaatje groter/kleiner/schuin etc. kunt maken, maar dat hele geval is dr niet als ik dat aanvink.
Dat is dus mijn probleem.
ps:
Nog een kleinigheidje, ik krijg de hele tijd standaard dat ''extra's'' (CTRL - H) hoe krijg ik dat ongedaan bij het opstarten?
Als ik dus een plaatje heb en Show Bouding Box aanklik zou er normaal dus van die blokkies etc. moeten zijn waarmee je plaatje groter/kleiner/schuin etc. kunt maken, maar dat hele geval is dr niet als ik dat aanvink.
Dat is dus mijn probleem.
ps:
Nog een kleinigheidje, ik krijg de hele tijd standaard dat ''extra's'' (CTRL - H) hoe krijg ik dat ongedaan bij het opstarten?
Verwijderd
ok, snap je uitleg nu, en mijn PS7 werkt prima daarmee, het zijn op 1280x1024 wel hele kleine lijntjes, maar je ziet duidelijk die 'bounding box'. En ik kan hem verschuiven, roteren, scalen, de hele rattaplan... 
Raar trouwens dat de helpfile helemaal geen topic kent die bounding box heet...
Raar trouwens dat de helpfile helemaal geen topic kent die bounding box heet...
Mhoaw vage shit, als ik tekst typ en dan boundingbox doe dan werkt het wel.
Pagina: 1