Taken (nee, niet Femme ;) ) van de crew

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou het wel handig vinden dat er ergens een lijstje stond waar de hele crew + de taken die zij voor hun rekening nemen te hebben :)

Want het begrip "t.net crew" bijv. word een beetje breed :D

Ik wist niet precies waar ik dit moest zetten, maar ik dacht dat dit wel het beste zou zijn :)

Mijn vraag: Kan dit een keer "gemaakt" worden?

Misschien is het dan ook leuk als er een persoonlijk stukje teskt van iedereen bij komt ( hoe zij hun taak opvatten, wat ze in het dagelijks leven doen, etc. )....

Net als de "reviews" over Femme, Daniel en Floris :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:55
Anton Tieleman
Functies: PHP-devvert, Semi-serveradmin, T.net / GoT Administrator, TweakGear / HCC dude

Daniel Kegel
Functies: Interne organisatie, financiën en marketing

Femme Taken
Functies: Chief editor, Nieuws editor, PHP developer, Organisatie

Floris Diemel
Functies: Commercieel Manager & Administrator

Hielko van der Hoorn
Functies: Review-coördinator, Nieuwsposter, Reviewer

Kaj Schulten
Functies: Administrator / Nieuwsposter

Kees Hoekzema
Functies: Nieuwsposter / Sysadmin

Mark Timmer
Functies: Nieuwsposter, Administrator

Robin van Rootseler
Functies: Nieuwsposter, Reviewer en Lief Adje

Wouter Tinus
Functies: Nieuwsposter/-coördinator, Administrator
Bron: Tweakers.net .plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
[topic=221082/1/25]

Zoiets? :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
ja, zo iets, maar dan met nog wat persoonlijke tekst erbij :)

En ik mis nog wat mensen (in beide links) :)

Zoals: Arnold Dries, Gilex, Wouter Tinus en alle anderen die er nog niet bij staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die staan op de frontpage.

En er is geen about us beschikbaar.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

misschien ooit in de toekomst :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb ooit weleens een stukkie geschreven:
Hoe ik zelf ooit op deze website/GoT ben beland kan ik me niet herinneren (het is alsof ik er aaaaaaaaaaaltijd al ben geweest :P). Het moet wel ongeveer eind 1999/begin 2000 geweest zijn. In maart/april heb ik me geregistreerd, en ging ik zo af en toe wat posten. Om te internetten moest ik toen nog een haspel uitrollen om op m'n 33k6 aan te sluiten :o. Echt vaak was ik er tot voor 2001 dus niet. :)

Ik ben hier begonnen met wat kleine vraagjes over slot1 en socket370 enzo. Ik heb eigenlijk nooit echt heftige fouten gemaakt, ben weleens op de search verwezen in dit topic. Het beviel me wel, een forum met mensen met mijn smaak van films/F1 en weet ik veel wat. Ook de [DPC] beviel me allemaal wel (nu niet echt meer :o) en ik werd redelijk fanatiek, binnen mijn mogelijkheden. Ik heb ooit zelfs nog een aanvaring met floris (itsme!) gehad over koetjes in het Easy-everything internetcafé (ik had tijdelijk een koetje opgezet, om erachter te komen wat voor procs die dingen hadden, en daar reageerde hij toen nogal overspannen op :P).

Ik gaf de hoop niet op, en zelfs nadat Jag mij verweet dat ik niet kon discusseren (en me zelfs naar het powerforum verwees!), bleef ik proberen :).<blockquote><hr>Op woensdag 28 juni 2000 17:33 schreef Jag het volgende:
Doe eens wat minder aggressief! Als je niet gewoon op een normale manier kan antwoorden, dan moet je maar hier naartoe gaan: <a HREF="http://www.powerweb.nl">powerforum</a>
Dankzij deze aanmoedigingen ben ik wat meer aanwezig gaan zijn in vooral NST&M (forumule1 en films) en AV (mensen helpen, mooie setjes te kiezen :7). Ik heb zelfs een steentje bijgedragen voor da AV-faq, waarvoor ik het hele dolby digital/DTS/Prologic verhaal geschreven heb.

Met de komst van ADSL in m'n kamer in Utrecht vanaf februari/Maart ben ik pas echt verslaafd geworden. Ik bleek op te vallen met SU mededelingen en veel posten in AV en raakte bevriend met Jag en deed mee met tweakers.LAN. Floris bleek m'n overbuurman te zijn (altijd handig én gezellig). Verder was ik nogal bemoeizuchtig in Lieve Adjes, waar ik altijd een beetje moe werd van de lui die echt overal over moesten zeuren. Ik deed m'n best om het een beetje gezellig te houden en bleef toch vrij kritisch tov de crew (vind ik :7). De rest is bekend. Na wat "'ow wat issie goed' notes" en wat kritisch en vooral veel posten over AV in SU mocht ik Vakantiemod worden. Na de vakantiemod periode werd ik "vast" aangenomen door Kaj en Jag als tweede AV mod. (aangezien Jag ook nie echt erg vaak online was >:)). Ik blijf het grappig vinden, dat ik met Exirion redelijk bevriend raakte over icq en dat we onszelf wel goeie mods zouden vinden (eind mei/begin juni :7) en dat dat ook gebeurd is :D.[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:14
Intressant verhaal :), die van mij is zeer kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik sta wel in de about us en in de .plans hoor :). Voor T.net komt er ook nog ooit zoiets als http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/221082/, alleen we zijn nog niet verder dan ASCII art :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 14:35 schreef JvS een mooi stukje geschiedenis :P:
*knip*
Dit bedoel ik dus! *D

Als iedereen dit nou eens doet? (MUV HlpDsK :+ )

Das hardstikke leuk! (vind ik ;) ) En ik denk dat het ook wel handig is als je wat meer van de crew af weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:15

BrZ

mag ik als "IRC crew" ook een lulverhaal posten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 15:40 schreef BrZ het volgende:
mag ik als "IRC crew" ook een lulverhaal posten? :+
Vooruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op maandag 06 mei 2002 14:35 schreef JvS het volgende:

Dankzij deze aanmoedigingen ben ik wat meer aanwezig gaan zijn in vooral NST&M (forumule1 en films) en AV (mensen helpen, mooie setjes te kiezen :7). Ik heb zelfs een steentje bijgedragen voor da AV-faq, waarvoor ik het hele dolby digital/DTS/Prologic verhaal geschreven heb.

Met de komst van ADSL in m'n kamer in Utrecht vanaf februari/Maart ben ik pas echt verslaafd geworden. Ik bleek op te vallen met SU mededelingen en veel posten in AV en raakte bevriend met Jag en deed mee met tweakers.LAN. Floris bleek m'n overbuurman te zijn (altijd handig én gezellig). Verder was ik nogal bemoeizuchtig in Lieve Adjes, waar ik altijd een beetje moe werd van de lui die echt overal over moesten zeuren. Ik deed m'n best om het een beetje gezellig te houden en bleef toch vrij kritisch tov de crew (vind ik :7). De rest is bekend. Na wat "'ow wat issie goed' notes" en wat kritisch en vooral veel posten over AV in SU mocht ik Vakantiemod worden. Na de vakantiemod periode werd ik "vast" aangenomen door Kaj en Jag als tweede AV mod. (aangezien Jag ook nie echt erg vaak online was >:)). Ik blijf het grappig vinden, dat ik met Exirion redelijk bevriend raakte over icq en dat we onszelf wel goeie mods zouden vinden (eind mei/begin juni :7) en dat dat ook gebeurd is :D.
[/quote]

heeeeeeee modjes kunnen WEL quoten in een quote?

dat geeft hier:
BLAAT
[...]
weer een reden erbij om mod-wannabe te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Op maandag 06 mei 2002 16:05 schreef m-m het volgende:

[..]

heeeeeeee modjes kunnen WEL quoten in een quote?

dat geeft hier:
[..]

HTML-rechten roelen :)

Blockquote werkt hij mee denk ik zo.

[Edit]Jup :)
code:
1
bleef ik proberen :).<blockquote><hr>[b]Op woensdag

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op maandag 06 mei 2002 16:10 schreef Floris het volgende:

[..]

Blockquote werkt hij mee denk ik zo.
[/quote]
ja ik zie het ook nu ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telt de T.net crew ook?

Nouwja:

Ik ben LoWLaNDeR, 17 jaar, tik nieuwsberichten in op de FP, ben Lief Modje, en een ras DPC'er. Meer hoeven jullie niet te weten :P (Daarom fix ik ook geen about: us) ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 16:10 schreef Floris het volgende:

Niet voor W&G mods die iets over HTML willen uitleggen. :)

Of je moet met < en > aan de slag, of je moet [ code] tags gebruiken.

Helemaal leuk als je iemand met HTML in zijn post quote, daar kijk je altijd overheen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 06 mei 2002 16:56 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Niet voor W&G mods die iets over HTML willen uitleggen. :)

Of je moet met < en > aan de slag, of je moet [ code] tags gebruiken.

Helemaal leuk als je iemand met HTML in zijn post quote, daar kijk je altijd overheen :{
Er schijnen geruchten te zijn dat de nieuwe forumsoftware een [nohtml] tag zal snappen 8-).

Kan ik eindelijk IRC logs quoten zonder dat ik alle <'s door ('s moet gaan vervangen enzo :P.
Ik kan quote<blockquote><font size=1>quote:</font><hr>in quote<blockquote><font size=1>quote:</font><hr>in nog een quote<blockquote><font size=1>quote:</font><hr>En nog een!
[/quote][/quote][/quote]als het moet :P

als ik wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
nou, de kop is er af!

Nu de rest nog! :D
Pagina: 1