Ik heb ooit weleens een stukkie geschreven:
Hoe ik zelf ooit op deze website/GoT ben beland kan ik me niet herinneren (het is alsof ik er aaaaaaaaaaaltijd al ben geweest

). Het moet wel ongeveer eind 1999/begin 2000 geweest zijn. In maart/april heb ik me geregistreerd, en ging ik zo af en toe wat posten. Om te internetten moest ik toen nog een haspel uitrollen om op m'n 33k6 aan te sluiten

. Echt vaak was ik er tot voor 2001 dus niet.
Ik ben hier begonnen met wat kleine
vraagjes over slot1 en socket370 enzo. Ik heb eigenlijk nooit echt heftige fouten gemaakt, ben weleens op de search verwezen in
dit topic. Het beviel me wel, een forum met mensen met mijn smaak van films/F1 en weet ik veel wat. Ook de [DPC] beviel me allemaal wel (nu niet echt meer

) en ik werd redelijk fanatiek, binnen mijn mogelijkheden. Ik heb ooit zelfs nog een
aanvaring met floris (itsme!) gehad over koetjes in het Easy-everything internetcafé (ik had tijdelijk een koetje opgezet, om erachter te komen wat voor procs die dingen hadden, en daar reageerde hij toen nogal overspannen op

).
Ik gaf de hoop niet op, en zelfs nadat Jag mij
verweet dat ik niet kon discusseren (en me zelfs naar het powerforum verwees!), bleef ik proberen

.<blockquote><hr>
Op woensdag 28 juni 2000 17:33 schreef Jag het volgende:
Doe eens wat minder aggressief! Als je niet gewoon op een normale manier kan antwoorden, dan moet je maar hier naartoe gaan: <a HREF="http://www.powerweb.nl">powerforum</a>
Dankzij deze aanmoedigingen ben ik wat meer aanwezig gaan zijn in vooral NST&M (forumule1 en films) en AV (mensen helpen, mooie setjes te kiezen

). Ik heb zelfs een steentje bijgedragen voor da AV-faq, waarvoor ik het hele dolby digital/DTS/Prologic verhaal geschreven heb.
Met de komst van ADSL in m'n kamer in Utrecht vanaf februari/Maart ben ik pas
echt verslaafd geworden. Ik bleek op te vallen met SU mededelingen en veel posten in AV en raakte bevriend met Jag en deed mee met tweakers.LAN. Floris bleek m'n overbuurman te zijn (altijd handig én gezellig). Verder was ik nogal bemoeizuchtig in Lieve Adjes, waar ik altijd een beetje moe werd van de lui die echt overal over moesten zeuren. Ik deed m'n best om het een beetje gezellig te houden en bleef toch vrij kritisch tov de crew (vind ik

). De rest is bekend. Na wat "'ow wat issie goed' notes" en wat kritisch en vooral
veel posten over AV in SU mocht ik Vakantiemod worden. Na de vakantiemod periode werd ik "vast" aangenomen door Kaj en Jag als tweede AV mod. (aangezien Jag ook nie echt erg vaak online was

). Ik blijf het grappig vinden, dat ik met Exirion redelijk bevriend raakte over icq en dat we onszelf wel goeie mods zouden vinden (eind mei/begin juni

) en dat dat ook gebeurd is

.[/quote]