Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee kleine probleempjes met mijn Nokia 8850 :
1) Het display is een beetje geschaafd. Bestaat er een middel om dat weg te werken. Het is niet zo diep of moet ik een nieuw display kopen?
2) Speaker werkt niet zo goed, mag ik daar een speaker van bijvoorbeeld een 3310 in steken?
Alvast bedankt.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Op het frontje van de telefoon zit een beschermlaag voor de LCD, volgens mij kun je gewoon een nieuw frontje erop zetten en weg krassen :)

Speakertje ben ik niet zo zeker over..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 13:07 schreef Don_Heraldo het volgende:
Ik heb twee kleine probleempjes met mijn Nokia 8850 :
1) Het display is een beetje geschaafd. Bestaat er een middel om dat weg te werken. Het is niet zo diep of moet ik een nieuw display kopen?
2) Speaker werkt niet zo goed, mag ik daar een speaker van bijvoorbeeld een 3310 in steken?
Alvast bedankt.
Dat display kan je misschien met displex fixen, spul smeer je op je display en dan goed met een doek boenen.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
En om antwoord te geven op de 2de vraag. De speakers van alle Nokias zijn hetzelfde. Je kan ze ook kopen op bijv. www.salesplaza.nl, kosten ongeveer 10tje

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 13:13 schreef sjaak250 het volgende:

[..]

Dat display kan je misschien met displex fixen, spul smeer je op je display en dan goed met een doek boenen.
Als het echt geschaafd is geef ik hem weinig kans, displex helpt alleen bij de minder diepe krassen.
Wel fijn spul daarvoor overigens. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem bij de 8850 is dat er geen plastic covertje voor het display zit. Dus de krassen zitten direct in het glas van het display zelf. Is dit op te lossen?

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 14:09 schreef Don_Heraldo het volgende:
Het probleem bij de 8850 is dat er geen plastic covertje voor het display zit. Dus de krassen zitten direct in het glas van het display zelf. Is dit op te lossen?
Zoals al gezegd, zijn het kleine krassen dan kan het met displex. Het is altijd het proberen waard.
Pagina: 1