Toon posts:

Hele topic ge crtl+f en geen resultaat!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie onderwerp
Hele topic ge crtl+f en geen resultaat!

He ik heb een probleem.
HOE kan je met SOF II een server starten als je geen 3D kaart hebt?

Ik heb namelijk een 800Mhz Server met een SIS 4Mb VGA Kaart. Zat voor windows maar hij zegt natuurlijk geen openGL gevonden DUH!

Hoe los ik dit op als ik Puur server wil draaien.

Dus sjorry maar ik kan het niet vinden! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was trouwens ook niet echt sociaal voor een modemer 605 Reply's met foto's maar goed. Offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 13:01 schreef AngelDust het volgende:
UTFS
Wil je dit niet meer doen ?

Gerund : staat dit niet in de handleiding dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 17:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

iig is je intonatie nu al een stuk vriendelijker.
De kans dat iemand nu serieus zal kijken naar je probleem is daardoor nogal verbeterd. ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerund: hier is [LA] -niet- voor bedoeld. En dat weet je donders goed. Daar is het SOF2 topic voor. Mocht je vragen hebben hierover post je dat in het SOF2 topic. Ik mag hopen dat dat duidelijk is?

Courage: svp geen inhoudelijke vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Admins,

Het Sof II topic is voor mensen die het spel spelen niet voor mensen die het spel proberen te hosten!

Ik host graag voor mensen die het willen spelen maar die kans word mij afgenomen.

Ik zou het zeer op prijs stellen als mijn sof II server topic geopened werd. Dit zou het normale topic ten goeden komen omdat daar dan niet constant gepost wordt: "ik kan geen server vinden" of " alle servers zijn full".

Bij voorbaat dank,

GERUND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat regel je even met The Will (over ICQ bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:26
Ik snap niet echt dat dat het grote SoF2 topic ten goede zou komen hoor. Wat is nou het probleem, post het gewoon daar, er zijn heus wel mensen die het lezen.

De grote topics werken niet zo dat als je iets niet kan vinden daarin dat je dan een nieuwe opent, maar dat je daar dan gewoon je vraag post.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is een groot topic per spel niet een klein beetje weinig en soms onhandig?

In een groot topic wordt dan misschien een beetje geluld over hoe het spel is, en zaken als vastzitten in bepaalde levels enzo, maar technische zaken zijn toch weer iets anders? Grote topics zijn gewoon niet de meest relaxte oplossingen die er zijn, tenzij het over allemaal exact bijna dezelfde dingen zijn (zie grote sblive topic: allemaal pci slot wisselen, 4in1 drivers installen, control panel checken etc etc.).

Zomaar een nuchtere neutrale blik (ik kom niet zoveel in die grote topics) :). Ik kan me voorstellen dat iets als een spel hosten totaal iets anders is dan babbelen over een spel. En als er net een nieuw spel uit is, dan komen er misschien wat meer topics, maar je kan dat misschien wel wat logischer uitsplitsen :). Dit specifieke geval lijkt me iig wel iets anders :).

Het is toch niet zo dat alles in een groot topic moet, toch? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
De grote topics zijn idd niet de ideale oplossing, maar het werkt wel. Er is meestal gewoon een topic voor (technische) problemen met het spel en een voor als je vast zit en niet weet wat te doen.

Ik weet niet of je ooit eens in Spielerij hebt gekeken toen RTCW gereleased was? Ik kan je vertellen dat dat echt een chaos was. Elke dag een groot aantal topics over 'RTCW loopt vast' 'Wat moet ik hier doen?' etc. Daarvoor zijn die grote topics toch echt wel een stuk prettiger, anders vallen namelijk de topics die over een ander spel gaan gewoon weg tussen alle RTCW/ander spel topics.

Dus wat mij betreft moet dit gewoon in het grote SoF2 topic. Maar goed, als ItSnows/IceStorm/iemand anders het daar niet mee eens is, by all means open het topic weer.

Edit:
Op maandag 06 mei 2002 14:18 schreef JvS het volgende:

Het is toch niet zo dat alles in een groot topic moet, toch? :)
Tja, maar als je die regel in stelt, krijg je alsnog allemaal losse topics omdat iedereen denkt dat er in grote topics niet geantwoord wordt. Het duurt idd soms wat langer, maar er komt wel degelijk antwoord.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 06 mei 2002 14:27 schreef The Will het volgende:
De grote topics zijn idd niet de ideale oplossing, maar het werkt wel. Er is meestal gewoon een topic voor (technische) problemen met het spel en een voor als je vast zit en niet weet wat te doen.

Ik weet niet of je ooit eens in Spielerij hebt gekeken toen RTCW gereleased was? Ik kan je vertellen dat dat echt een chaos was. Elke dag een groot aantal topics over 'RTCW loopt vast' 'Wat moet ik hier doen?' etc. Daarvoor zijn die grote topics toch echt wel een stuk prettiger, anders vallen namelijk de topics die over een ander spel gaan gewoon weg tussen alle RTCW/ander spel topics.
Ik weet het bij een ander spel wel.. Dat met die dieren ofzo :P. Maar ik denk toch dat een topic wel wat erg weinig is :). Een groot "blaat" topic en een "het loopt vast" topic lijkt me de shitload aan craptopics wel afvangen (hoop ik, jullie zijn de experts daar ;)) en dan kunnen de echt specifieke topics wel apart :).
Dus wat mij betreft moet dit gewoon in het grote SoF2 topic. Maar goed, als ItSnows/IceStorm/iemand anders het daar niet mee eens is, by all means open het topic weer.
Ok
Edit:
[..]

Tja, maar als je die regel in stelt, krijg je alsnog allemaal losse topics omdat iedereen denkt dat er in grote topics niet geantwoord wordt. Het duurt idd soms wat langer, maar er komt wel degelijk antwoord.
P'sies. Zeker als een topic toch wel van een wat ander niveau/soort is als 'hoe kom ik voorbij dit leveltje' mag er misschien wel over nagedacht worden :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien een slim iedee, voor als er weer een groot spel uit komt om er TWEE grote topics voor te maken. Eéntje waarin het over het spel zelf en de gameplay gaat, met screenshots of als je niet meer verder komt e.d.
En één die echt over technische dingen gaat, zoals dat het spel crasht of je problemen hebt met je server. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Zie mijn post:
Meestal zijn er gewoon 2 topics ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 15:34 schreef The Will het volgende:
Zie mijn post:
[..]

Meestal zijn er gewoon 2 topics ;)
Wat is dan het probleem? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redenen voor het verzamelen van problemen mbt 1 game:
- topic is makkelijk te vinden;
- die personen die een hardware- of installatieprobleem hebben met een game volgen het 'grote' topic toch al en zijn op de hoogte van eventuele valkuilen mbt hardware;
- met ctlr-f is makkelijk te zoeken in een topic;
- overzichtelijker in de active topics. Niemand maakt mij wijs dat 25 probleemtopics over SOF2 in de active topics eea. leesbaar maakt. En ja, 25 is niet overdreven. Bedenk daarbij ook nog dat er meestal meerdere games uitkomen en dit dus alleen maar toeneemt.
- de andere games verdwijnen minder snel van de active topics en zullen minder getrapt worden

De laatste 2 waren in het verleden 2 van de grootste irritatiefaktors binnen SP.

Het is op dit moment zo dat er voor zowel gameplay als problemen een apart topic mbt 1 game kan bestaan. Voor gameplay werkt dit perfect.

Na verloop van tijd (als de hype mbt een game is gestopt) worden de topics geleidelijk aan weer apart toegelaten. Tenzij deze vragen bevatten reeds beantwoord zijn ;)

Bovenstaande vraag is er 1 met het het standaard antwoord "Dat kan niet" of is met enkele hints afgehandeld en kan best in de door The Will aangegeven draad gepost worden.

Databeest: die methode is al een tijdje zo ;)
Pagina: 1