WD800 + XP

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een 80gig Western Digital gekocht en die in mn pc geplaatst. Voor de 80 Gigabyte schijf zat er een maxtor 10 Gigabyte in. Op die 10 Gigabyte had ik zonder problemen XP-professional geinstalleerd. Na mijn 80gig aankoop had ik de 10 er uit gesloopt en de 80 gig er voor in de plaats gezet. Maar nu blijft hij bij de installatie hangen op 34 minuten bij de device installatie. Ik heb van mijn 80 gigabyte gewoon één partitie gemaakt. Mijn computerconfig is: a7a-266 met een axia 1000@1200 - gf1 - 384 a-merk pc-133 ram en dus nu een 10 gig maxtor en een 80 gig wd800.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Mijn maxtor is namelijk een errug trage schijf vergeleken met die WD.

Wat ook nog opmerkelijk is aan die western digital is dat hij af en toe niet door mn bios herkend wordt... 1 of 2 x resetten en hij herkent hem. Misschien ook wat mee te maken???

help plz!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Op maandag 06 mei 2002 12:46 schreef Punkie het volgende:
Wat ook nog opmerkelijk is aan die western digital is dat hij af en toe niet door mn bios herkend wordt... 1 of 2 x resetten en hij herkent hem. Misschien ook wat mee te maken???
Dat laatste heb ik ook gehad, en een paar dagen later kreeg ik een smart-waarschuwing. Verrot die schijf.
Maar heb je eens geprobeerd de jumper-setting te veranderen? Naar cableselect of juist master of slave?
It's worth trying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
En er dan nog 'help!!!' onder zetten ook....