ftp bestand verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• scher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 06:48

scher

(b)ikker

Topicstarter
Ik heb een bestand geupload (met WS_FTP LE) waar een spatie voor stond, nu wil ik het bestand verwijderen en krijg ik de volgende foutmelding: No such file or directory, delete of......failed. Ik heb al een ander ftp programma gebruikt (CuteFTP) maar die gaf dezelfde foutmelding. Hoe kan ik dit bestand verwijderen?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Waar heb je het geupped?
Meeste up dirs waar je in kunt uploaden heb je alleen write rechten en nog een paar, je kunt dan niet lezen, dan kun je zo'n foutmelding krijgen.
En om een bestand te verwijderen heb je ook delete rechten nodig, die heb je?

Dus om kort te zijn heb je alle rechten wel die je hiervoor nodig hebt?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

als je de rechten ervoor hebt kun je het gewoon verwijderen met Smartftp
waar ben jij mee bezig mannentje dat je spaties voor een bestandsnaam gooit? :P ;)

39

• scher

scher

(b)ikker

Topicstarter
Het is een studentenserver van mijn studievereniging, http://stuwww.kub.nl/~s669342 het bestand waar het om gaat: favorieten\studie\ De smeetskring.url. Andere bestanden kan ik wel deleten.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Je hebt die rechten ook in de directory van studie?
Bij een ftp maakt het uit of je rechten in de root hebt en/of ook in de directory's die erin zitten.

Je kunt ook de dir studie proberen te wissen en dan daarna weer aanmaken, als het goed is (je hebt alle nodige rechten) dan moet die bestand ook weg zijn.

• scher

scher

(b)ikker

Topicstarter
In map studie, kon ik alles verwijderen behalve dat bestand, dus die rechten heb ik wel. De map kan ik niet verwijderen omdat ik dan de foutmelding krijg dat hij niet leeg is. Het bestand kan ik ook niet renamen.

• scher

scher

(b)ikker

Topicstarter
Het is gelukt met SmartFTP, mooi programma :)
Pagina: 1