folding@home installatie lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:12
Ik probeer de folding@home client bij mijn broertje te installen, maar als ik de setup opstart, dan start ie internet explorer op en gaat ie naar een registratie pagina van alienskin of zo.

Opnieuw downen helpt niet, maar als ik probeer op de zelfde computer onder een andere acount de setup te draaien, dan lukt het wel. Alleen is dat geen optie, want dan werkt de client niet onder de acount die altijd gebruikt wordt.

Adaware vindt niks! opstarten in safe mode helpt niet, evenmin als het uitzetten van alle processen in de taskmanager! Iemand enig idee wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:30
mot je ff eyecandy 4000 cracken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Move.to/DPC ?

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Yep... --> [forum=5]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
marsian: je hoeft de setup niet te draaien voor een werkende client. Maak gewoon ergens op de computer een directory aan, plaats winFAH.exe erin, en dubbelklik op winFah.exe. Dan vraagt hij je username en je team (92), en zal hij connecten en een nieuwe core downloaden. Dan gaat hij z'n WU ophalen en folden.

Maak dan ook meteen een snelkoppeling van winfah.exe naar het menu start -> opstarten, zodat hij altijd draait.

AFAIK werkt dit gewoon..

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs