Toon posts:

Philips & Linux Redhat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Philips 170 S2 gekocht en probeer deze te installeren met Linux Redhat 7.1.
Als ik tijdens het instellen van mijn monitor de "juiste" optie kies en vervolgens op "test settings" klik, gaat mijn monitor in sleep mode. Ik heb alle generic drivers geprobeerd en verscheidene Philips drivers, maar allen tevergeefs. :?

Bij Philips snappen ze er geen barst van en vele zoekpogingen op het internet leveren ook nix op, vandaar dat ik jullie vraag oh almachtige tweakers ;)

Thnx & Greetingz
macCrom

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 13:51

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

En werkt een generic monitor wel :?
probeer anders een generic apparaat te vinden wat qua specs in de buurt zit. Kan je in ieder geval verder.
oh almachtige tweakers ;)
Hmmm Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~kruij611/images/worshippy.gif

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het vreemde, heb heir ook een 15 Inch LCD staan wederom philips, daar werkt het allemaal lekker op. Het vreemde is ook dat ik bij die 17 inch geen 1280x1024 kan selecteren(in geen enkele modus), maar wel alles wat daaromheen zit(800x600, 1024x768, en alles hoger dan 1280) :?

Verwijderd

installatiebugje? :?. (dat je geen 1280x1024 kan selecteren).

Kun je achteraf handmatig toevoegen. :).

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik wel ff proberen, heb het in ieder geval al voor elkaar gekregen om 800x600 :9~ te draaien. |:(

Wie weet... ooit... :z

Verwijderd

sleep mode betekend te hoge resolutie en/of hertz

Probeer het handmatig uit te vinden je kan nl handmatig de specs invoeren en deze staan in je beeldkanon boekje.
enige optie lijkt mij is generic.

Maar als je nog moet installen probeer dan 1ste de X over te slaan en log later als root in en draai Xconfigurator

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, problem solved!
Ik heb in /etc/X11/XF86Config de "modes" line aangepast bij mijn svga.

Thnx for the help guys *D
Pagina: 1