Ik ben dus bezig met media encoder 7.1, alees werkt, goed op 1 probleempje na, ik moet geluid kiezen, ik kan niet kiezen voor alleen beeld. Ik heb dit opgelost door een geluidsstream te maken van 8kps en 0frames/s op mono, kost me wel 7kbps aan bandwith, maar goed, ik heb geen andere mogelijheid ontdekt..
Nu het probleem.
Ik moet dus een scriptje hebben voor op mijn website, ik heb al ff gezocht en kreeg dit te zien:
Hoe krijg ik dit vor mekaar als noob ???
De search werd ik ook al niet wijzer op, want daar is mijn niveau ws te laag voor.....
Alvast bedankt..
Nu het probleem.
Ik moet dus een scriptje hebben voor op mijn website, ik heb al ff gezocht en kreeg dit te zien:
Hel mooi, maar ik ben noob op html gebied, ik wil gewoon dat ik iets upload op mijn webspace, en dat mensen daar meteen dus die webcam stream zien, of mooier zou zijn , dat ze eerst een textje zien dat ze nu bij de webcam van bla bla zijn, en over 10 secs begint de automitsche opening van media player en begint de stream.Op donderdag 07 juni 2001 14:23 schreef Fox-Web het volgende:
Moet je ff Windows Media Encoder downen bij Microsoft. Daar kan je mee straemen. Staat precies uitgelegd hoe je het moet doen. Scriptje om in je webstie te implementeren heb ik wel ergens voor je...
Daar is ie al:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23<html> <head> <Title> DevDesigner's Streaming Webcam </title> </head> <body> <object id="mediaplayer" width="320" heigth="240" classid="clsid:22D6f312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" standby="loading Streaming Media..." type="application/x-oleobject"> <param name="autostart" value="true"> <param name="filename" value="systeemnaam\bestand_uit_encoder.wmv"> <embed type="application/x-mplayer2" src="systeemnaam\bestand_uit_encoder.wmv" name="MediaPlayer" width=320 height=240> </embed> </object> </body> </html>
Hoe krijg ik dit vor mekaar als noob ???
De search werd ik ook al niet wijzer op, want daar is mijn niveau ws te laag voor.....
Alvast bedankt..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.