Toetsenbord bereik pleite

Pagina: 1
Acties:

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik heb een Logitech Desktop Optical.

Muis doet het nog wel normaal, toetsenbord niet meer :(
Mijn tb moet binnen 20cm van de receiver liggen anders doet ie het gewoon niet :?

Ik vind dit heel vaag, want normaal doet ie het gewoon, ik heb dit ineens sinds vanmorgen.
Ook heb ik al nieuwe batterijen erin gedaan.

Iemand iedeeen???

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

-Geen andere storende apparatuur op dezelfde frequentie (Draadloze koptelefoons op fm etc.)?
-Geen grote objecten/apparaten om de reciever heengebouwd?
-Geen voltage-mod op je toetsenbord-ingang gedaan? :+

Meer weet ik ff niet te verzinnen..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

batterij ? een stoorzender van de buren ?

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Ik gok dat je toetsenbord niet optical is maar gewoon radiocontrolled...

Wat ik denk is dat je receiver verschoven is en nu dus dicht bij een storingsbron ligt die ervoor zorgt dat de signalen niet goed binnenkomen.

The only thing to fear is fear itself

• intert0y
  • Laatst online: 10-03-2025
Voor degene hierboven. HAHAHA

die optical betekend dat er een optical muis bij zit, is gewoon het type naampje van het logitech keyboard en muisje!

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 11:46 schreef intert0y het volgende:
Voor degene hierboven. HAHAHA

die optical betekend dat er een optical muis bij zit, is gewoon het type naampje van het logitech keyboard en muisje!
Niet meer zoveel snuiven he ;). thegeronimo kan wel degelijk gelijk hebben. De topic starter zegt zelf al iets in die trent:
Mijn tb moet binnen 20cm van de receiver liggen anders doet ie het gewoon niet

• SaiBork
ja idd is hij rc en niet ir

receiver ligt hetzelfde waar ie al HEEL lang ligt.
nu MOET ik hem ineens dichtbij hebben.
Zoals ik al zei de muis doet het nog normaal, dus ligt niet aan de receiver, maar echt aan het toetsenbord :(

Ik snap het ook niet, want ik heb vanmorgen dus mijn wachtwoord normaal ingetikt met de oude batterijen, die gingen dus meteen daarna al zo goed als dood.

Dus ik nieuwe batterijen erin gedaan en bleef het probleem hebben. :?
receiver dichterbij gelegd (ernaast) en nu doet ie het wel.
maar ja, op deze manier heb ik dus evengoed een soort van NIET-draadloos toetsenbord :(

• SaiBork
Op maandag 06 mei 2002 11:43 schreef dominicbout het volgende:
-Geen voltage-mod op je toetsenbord-ingang gedaan? :+

Meer weet ik ff niet te verzinnen..
nope geen mod idd, en die andere dingen, ding ligt hetzelfde als waar ie al heel lang ligt (zoals ik al zei)

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 23:20
Ik heb dus hetzelfde probleem alleen dan een paar weken eerder.

Alles laten liggen zoals het lag en opeens reageerde mijn muis vreemd. Nu heb ik dus ook een soort draadloos-niet-draadloos-toetsenboard-mouse...

Vooral in spelletjes lijkt ie slechter te werken dan in Windhoos. (Meet de muis in spelletjes meer keren ofzo? Nouja lijkt me niet..)

Verwijderd

gsm bij de hand die kan storen?

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 23:20
Op maandag 06 mei 2002 11:58 schreef glingo het volgende:
gsm bij de hand die kan storen?
Bij mij dus niet.. ik heb alle aparatuur die ook maar enigzins wat kan storen verwijderd en op zolder gezet. Dus dat is inclusief mijn (tweede)-monitor, boxen, huistelefoon, gsm, draadloos toetsenbord (want je weet maar nooit of ze elkaar storen ;))

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Je moet je ontvanger minimaal 60 cm van je toetsenbord af hebben liggen, volgens mijn draadloze muis handleiding. Verder kan je zoveel mogelijk metalen voorwerpen en apperatuur weghalen die voor reflectie van de radio golven zorgt.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• SaiBork
alles ligt hetzelfde hier als dat het al de hele week ligt, zou raar zijn als ik er nu opeens problemen mee krijg.

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 20:01
Ik ken het probleem, soms helpt het als je je toetsenboord vlak voor je reciever houdt en dan wat typt.

Als i dat doet kun je 'm vaak gewoon weer verder weg houden en dan blijft i het toch doen.

• SaiBork
oohh, ik kan hem niet verder dan zon 20cm van mijn toetsenbord weghalen, want dan doet ie het niet meer, heb ik zelf ook wel geprobeerd natuurlijk.

dus zeggen dat ie minimaal 60cm ervandaan moet liggen, schiet ik niets mee op, want dan doet ie het juist niet meer.
ook komen met dat ik heb weer verderweg kan leggen als ik wel kan typen als ie dichterbij ligt, schiet dus ik weinig mee op.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Stoort de muis niet het signaal van het toetsenbord?

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Op maandag 06 mei 2002 12:55 schreef Mad_Demon het volgende:
Stoort de muis niet het signaal van het toetsenbord?
Dat kan niet want dat zijn twee verschillende frequenties...

Helaas weet ik nog steeds geen oplossing!

The only thing to fear is fear itself

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 21:32
Heb hetzelfde setje, bij mij was het de muis die het ineens niet meer deed. Mijn oplossing: effe de-installeren en weer opnieuw installeren. Nu werkt het al weer 2 maanden perfect.

offtopic:
Hoe vaak moet jij batterijen wisselen? Heb hem nu 3 mnd. en heb nog steeds mijn eerste setje, terwijl ik werd gewaarschuwd dat het elke 1,5 mnd nodig zou zijn om nieuwe batt. te kopen.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• SaiBork
ik heb hem nu op usb gedaan (eerst 2x ps2 nu 1x usb)
werkt het ietsje beter.
en ik moet wel wat meer mijn batterijen verwisselen, maar dit komt omdat de pc 24/7 aanstaat

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

moet je meer typen :+

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 21:32
Op maandag 06 mei 2002 13:28 schreef SaiBork het volgende:
ik heb hem nu op usb gedaan (eerst 2x ps2 nu 1x usb)
werkt het ietsje beter.
en ik moet wel wat meer mijn batterijen verwisselen, maar dit komt omdat de pc 24/7 aanstaat
Maar een nieuwe installatie nog niet geprobeerd?

De mijne staat 5 dagen per week 24 uur aan, dus zoveel scheelt het niet :)

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

wat betreft de batterijen van de muis:
witte ondergrond vreet veeeeel minder batterijen dan een donkere ondergrond.

toetsenbord:
weet je heel zeker dat die andere batterijen wel helemaal vol zijn? Bij mijn muis was dat het namelijk; per ongeluk halfdode batterijen erin gestopt |:(

toetsenbord II:
kabeltje achter in je compu misschien per ongeluk een beetje losgetrokken?

toetsenbord III:
wie weet waar je dat toetsenbord los kan kopen? Ik heb tijdje geleden de muis gekocht en wil nu het toetsenbord erbij hebben, maar het toetsenbord verkopen ze nergens zonder muis erbij :(

• SaiBork
toetsenbord is voor zover ik weet nergens los te kopen
en ja batterijen zijn helemaal vol
nieuwe installatie?? waarvan drivers? die gebruik ik nooit, ja nu om te kijken of het beter zou gaan werken, maar dit was niet het geval (logitech software zuigt)
en ja natuurlijk zit ie er goed in ;-)

en wat betreft de muis, ik heb een hele lichte ondergrond, maar let ook niet zoveel op hoelang ik ermee doe, lijkt kort, zal wel mee vallen

Verwijderd

dan kan ik maar een ding verzinnen en dat is dat je toetsenbord gewoon kapot is..
kzou ff naar www.logitech.com gaan en dat daar melden.. krijg je gewoon een nieuwe als het goed is
Pagina: 1