O nee, want voor Opposing force heb je half life ook al nodig.Op maandag 06 mei 2002 11:27 schreef ReV3rEnD het volgende:
je bedoelt de retail? nee ik denk het niet...
Kan het echt niet zonder half life ?
Verwijderd
neej want opposing force maakt gebruik van heel veel hl textures, die verder nix te maken heeft met cs (wapens etc)Op maandag 06 mei 2002 11:30 schreef marcell het volgende:
[..]
O nee, want voor Opposing force heb je half life ook al nodig.
Kan het echt niet zonder half life ?
Verwijderd
hmm, weet niet of het met hl zelfde werkt. Maar met q3 bej je alleen de pak0 (zitten alle geluiden, textures, ed in) nodig en dan kan je nieuwste update doen waarna alles werkt.
Misschien dat het voor hl dus ook kan, maar weet niet welke bestanden je nodig hebt.
[edit]
zie net wat ReV3rEnD schreef, daar d8 ik ff niet niet aan, voor mod is het natuurlijk wat anders.
Maar als het kan met hl moet je alleen die file zien te krijgen, updaten en daarna cs er overheen.
Misschien dat het voor hl dus ook kan, maar weet niet welke bestanden je nodig hebt.
[edit]
zie net wat ReV3rEnD schreef, daar d8 ik ff niet niet aan, voor mod is het natuurlijk wat anders.
Maar als het kan met hl moet je alleen die file zien te krijgen, updaten en daarna cs er overheen.
Counter-Strike werkt idd niet op een install van Opposing Force
dit is al best vaak gevraagd, check de search maar es
en het antwoord van ReV3rEnD klopt volgens mij best aardig
dit is al best vaak gevraagd, check de search maar es
en het antwoord van ReV3rEnD klopt volgens mij best aardig
En voor blue shift?
Samen staan we sterk!
ook nietOp dinsdag 07 mei 2002 11:06 schreef IkBenAlles het volgende:
En voor blue shift?
Opposing Force en Blue Shift zijn Half-Life add-ons
dus dat werkt niet, dat is trouwens ook goed te vinden met de search
CS kan zonder HL geinstalleerd worden...
Ik weet niet of OF zonder HL gaat...
Probeer het eens uit ???
Probeer het eens uit ???
...::: You`re just jealous `cause the little voices are talking to me :::...
nee dus,Op dinsdag 07 mei 2002 11:54 schreef le4nder het volgende:
CS kan zonder HL geinstalleerd worden...
Probeer het eens uit ???
alle mod voor hl kunnen niet zonder hl gedraaid worden
ze gebruiken namelijk de halflife engine en zonder halflife gaat dat een beetje moeilijk
dus...
Volgens mij was Blueshift een uitzondering en kon die standalone geinsalleerd worden.
Tenminste dat dacht ik hoor (had HL al geinstalleerd staan)
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Het kan wel kloppen dat Blue Shift een Stand-Alone is, maar dan is ie nog steeds anders dan HL waardoor CS er niet op kan.Op dinsdag 07 mei 2002 12:41 schreef Wolfje666 het volgende:
Volgens mij was Blueshift een uitzondering en kon die standalone geinsalleerd worden.
The devil is in the details.
Verwijderd
behalve de retail, that isOp dinsdag 07 mei 2002 12:03 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
nee dus,
alle mod voor hl kunnen niet zonder hl gedraaid worden
ze gebruiken namelijk de halflife engine en zonder halflife gaat dat een beetje moeilijk
je kon em idd draaien als stand alone volgens mij,Op dinsdag 07 mei 2002 12:41 schreef Wolfje666 het volgende:
maar het dat wil nog niet zeggen dat je CS op BS kan draaien
CS is een mod voor HL, niet voor BS
Pagina: 1