ik dacht dat er een policy was over foto's met wapens of daarop gelijkende dingen ?
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/486218
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/486218
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Hmm, als je een tutorial post hoe je zo'n wapen kan maken is dat toch ook serieusOp maandag 06 mei 2002 10:56 schreef LuNaTiC het volgende:
(serieus) gebabbel
ja, maar dat willen we dus _niet_ hebben op GoT. Of kun je je dat niet voorstellen dat wij liever niet willen hebben dat mensen via GoT weten hoe ze lekker gevaarlijk kunnen gaan doen met wapens?Op maandag 06 mei 2002 11:15 schreef Phruster het volgende:
[..]
Hmm, als je een tutorial post hoe je zo'n wapen kan maken is dat toch ook serieus
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
preciesOp maandag 06 mei 2002 11:46 schreef dominicbout het volgende:
Op internet is zat te vinden over hoe je wapens kan maken in allerlei vormen, en de informatie is zeer toegankelijk dus zelfs voor n00b's te vinden.
Dit soort info op GoT opnemen is dus volkomen zinloos.
Je had je in laatste zin ook kunnen zeggen "dit soort info weren van GoT is dus zinloos"Op maandag 06 mei 2002 11:46 schreef dominicbout het volgende:
Op internet is zat te vinden over hoe je wapens kan maken in allerlei vormen, en de informatie is zeer toegankelijk dus zelfs voor n00b's te vinden.
Dit soort info op GoT opnemen is dus volkomen zinloos.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Beetje dom om dit te zeggenOp maandag 06 mei 2002 10:54 schreef Gordijnstok het volgende:
laten we weer gaan mierenneuken en het wetboek erbij halenkomop man..
Verwijderd
hmm, coolOp maandag 06 mei 2002 10:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Eeehm nou wat mij betreft is die al een tijdje geleden wat anders geworden.
Het was idd wel een beetje de trend dat die plaatjes niet mochten, en dus verwijderde ik die eigenlijk altijd braaf. Echter ging dat tegen mn persoonlijke mening in, omdat ik het een beetje onzin vind om zulke dingen te verbieden.
Zolang je het bij plaatjes houd, zullen we het laten staan, erover praten mag ook maar zodra het uitloopt op 'waar kan ik zoiets kopen' of 'knutsel-tutorial maak je eigen wapen' dan is het wmb snel afgelopen.
Met andere woorden: plaatjes en (serieus) gebabbel erover moet gewoon kunnen. Tijdje geleden nog in het crewforum over gepraat en iedereen was het daar eigenlijk wel mee eens (inclusief Got-raad).
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 01-03-2022 21:13 . Reden: Naam verwijderd op verzoek ]
lees anders ff dit topic door...Op maandag 06 mei 2002 13:52 schreef Scalle-- het volgende:
klein vraagje: als foto's van wapens hier niet mogen waarom mag er op *snip* (topicstarter) z'n icoon dan wel een pistool staan
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 01-03-2022 21:12 . Reden: Naam verwijderd op verzoek ]
sorry, had icons niet aan staan maar webicons , dus zag deze al heel lang niet meerOp maandag 06 mei 2002 13:52 schreef Scalle-- het volgende:
klein vraagje: als foto's van wapens hier niet mogen waarom mag er op *snip* (topicstarter) z'n icoon dan wel een pistool staan
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 01-03-2022 21:13 . Reden: Naam verwijderd op verzoek ]
Dan kun je van alles wel moordwapens makenOp maandag 06 mei 2002 17:15 schreef Wekkel het volgende:
Misschien mogen straks die moordmachines (M5, Brabus etc.) ook niet meer
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq