Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mag ik een nadere verklaring voor mijn slotje?[SA]

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=487190/1/25]

Ik begin hier over dat ik een aantal vage mailtjes krijg, en dat ik vermoed dat dit een virus is, en ik vraag of mede tweakers dit ook al hebben gehad.
merely heeft het topic gesloten, ik begrijp alleen niet helemaal waarom. Mag ik een iets duidelijker verklaring merely? :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat snap je niet aan de sluitmessage van Merely dan :?

Ik vind hem erg duidelijk.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zie mijn sluitmessage... Je stelt een vraag over vage mailtjes met als topictitel "Nieuw virus via mail?" Dat terwijl je niet eens een virusscanner op je PC hebt... Wat is nu je bedoeling van dat topic dan? Vragen of andere users ook die spam mailtjes hebben gehad? Ik zie het nut daarvan niet in...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde inderdaad weten of andere users ook die mails hadden gehad ja, omdat iemand daarvan misschien wist wat het was, en of die mails allemaal samen hangen(ze hebben verschillende teksten), en of ik dan een virus zou kunnen hebben, of juist iemand anders die mij in zijn adresboek heeft staan, etc.

maar je hebt op zich wel gelijk, het zou natuurlijk een zooi worden als iedereen een topic ging openen over zn spam mail.
Maar goed, de virusscanner draait nu hier, dus we zien wel :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

afgehandeld

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.