Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een datakabel gekocht, en nou had ik een vraagje, ik heb alleen maar wat logo's en ringtones op me gsm gezet en niet geunlocked, maar mijn vraagje is blijft mijn garantie nog tot stand?
Ik heb een nokia 3330 met ben pre paid(heb ik nu sinds een paar dagen)

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 14:24
waarom zou je geen garantie meer hebben dan? die kabels worden gewoon ook door Nokia verkocht voor ringtones etc. Kijk, het is wel wat anders als je nieuwe firmware erop gaat zetten met die kabel, dat zullen ze minder cool vinden.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij de Nokia 3210 was 't zo dat je 't frontje van je telefoon af moet halen om de datakabel aan te sluiten. Of dat bij de 3330 ook zo is, weet ik niet. Als dit niet het geval is, en je de datakabel gewoon extern aan kan sluiten, dan lijkt het mij dat je garantie nog gewoon behouden blijft (je hebt immers niets aan 't toestel veranderd/gesloopt). Ligt er een beetje aan hoe die datakabel aangesloten zit. Zou je dat ff hier neer kunnen zitten. Als je de boel sloopt, dan is je garantie denk ik weg.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef alleen de achterkant van het frontje los te halen, en dat de aansluiting van de datakabel achter aan te sluiten waarnormaal de batterij zit maar je beschadigd verder nix ermee.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 09:13 schreef sneakie het volgende:
Ik hoef alleen de achterkant van het frontje los te halen, en dat de aansluiting van de datakabel achter aan te sluiten waarnormaal de batterij zit maar je beschadigd verder nix ermee.
Denk dat je dan niks te vrezen hebt hoor.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Tuurlijk heb je gewoon nog garantie. Dingen worden gewoon door Nokia verkocht. Zolang je gewoon Logomanager of Phonedatasuite gebruikt (officiele programmas) heb je gewoon garantie. Geen vage unlockprogsels gebruiken, die verpesten je garantie.

Over het aansluiten: je moet inderdaad de batterij eruit halen, dus nog iets lastiger dan 3210, maar dat mag gewoon van Nokia. Je mag de telefoon zelfs compleet uit elkaar halen zonder je garantie kwijt te zijn (kunnen ze niet zien dmv zegels ed), maar als je hem verkeerd in elkaar zet, en hij doet het niet meer, ben je wel zuur.
Pagina: 1