hoe doe ik <ingewikkelde multimonitor setup>

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ok, ik wil dus een aantal monitoren (3) op 1 pc aansluiten, voor meerdere doeleinden. ik heb 1x 17" en 2x 15" tot mijn beschikking
nu heb ik een GF2GTS in me agp poort zitten met de 17" daarop. wat ik er nu bij wilde doen, is een vga kaart (pci dus, want agp is al bezet) met 2x vga uitgang. welke vga kaart (een beetje goedkoop) voldoet aan deze eisen? (ook kan het denk ik met 2x 1vga pci kaarten (:?))
wat dus mijn uiteindelijke doel wordt: op de 17" @ GF2 een spel spelen, ondertussen gotten op 1 monitor van 15" (event)en een film (divx) kijken op de 2e monitor van 15". even buiten beschouwing gelaten dat mijn pc te traag is voor deze dingen tegelijk, maar you get the picture

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Je kan kiezen voor Ati of Matrox.
Die worden beide gesupport door windows als tweede vga kaart.
En hebben beide een dubbele uitgang.
Vaak is de tweede vga uitgang gecombineerd met een tv uitgang.
Dus je kan dan de derde monitor vervangen door een tv.
Beide kaarten zijn ook nog verkrijgbaar in pci uitvoering.
Ik geef persoonlijk de voorkeur aan de Ati.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Spelletjes en tegelijk adnere dingen doen kan niet :(

Ik heb hier ook 2 monitoren maar als ik op de ene een spel speel(de primaire dus) en ik ga dan met de muis naar de andere en klik daar dan wordt mijn spel geminimaliseerd :(

Verwijderd

Je neemt bijvoorbeeld:

Geforce2/3/4 AGP -> TwinView/NView
Matrox PCI -> Dual/Triple Head
RealMagic Hollywood -> Monitor/TV-out

en dan kun je maximaal 5 monitoren op je buroblad zetten (wel even de pootjes van je buro verstevigen) en tegelijkertijd naar DVD's kijken op monitor en tv.

Als je alleen hetzelfde beeld op meerdere monitoren wilt hebben, daar zijn speciale splitters (met versterkers en bandfilters) voor.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op maandag 06 mei 2002 11:06 schreef euss het volgende:
Je neemt bijvoorbeeld:

Geforce2/3/4 AGP -> TwinView/NView
Matrox PCI -> Dual/Triple Head
RealMagic Hollywood -> Monitor/TV-out

en dan kun je maximaal 5 monitoren op je buroblad zetten (wel even de pootjes van je buro verstevigen) en tegelijkertijd naar DVD's kijken op monitor en tv.

Als je alleen hetzelfde beeld op meerdere monitoren wilt hebben, daar zijn speciale splitters (met versterkers en bandfilters) voor.
mij lijkt dat multimonitor ook wel gaaf en zo, ik heb een geforce III TI200 deluxe (zie sig) kan ik daar mee ook 2 of 3 monitoren er aan hangen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards