Toon posts:

[laptop]Pro.Medion 2.4 Ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand al die Laptop van Pro.Medion gezien?
2.4 Ghz Intel Pentium 4 processor met 256 MB RIMM!

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1606087699
En..?
Werkie een beetje, hoe denken jullie hier over?
Alvast bedankt.
:)
[edit]O,ja ik heb de verkeerde laptop getoond maar geen zin om het te veranderen deze is met DDR, die ander met RIMM
[irc]Ben niet terug van vakanitie en hij stond in een vakblad dat ik ter tijdvulling had megenomen, dus het kan dat er al tig topic`s over geweest zijn.
Geef me dan ff de url :D [/irc]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-07 21:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vraag me af of zo'n desktop in notebookkleren het lang uithoudt op de accu. Als je graag en lang mobiel wil zijn kun je beter een laptop nemen met een mobile P4, PIII of Athlon.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 02:17 schreef Femme het volgende:
Ik vraag me af of zo'n desktop in notebookkleren het lang uithoudt op de accu. Als je graag en lang mobiel wil zijn kun je beter een laptop nemen met een mobile P4, PIII of Athlon.
Precies Femme, dit is een echte P4 processor geen mobiel!
In de folder stond ook iets over een 2e & 3e accu die je kon aansluiten op de plek van de cdrom/dvd drive.
Volgens mij heb je die 2e & 3e accu hard nodig :P

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:33
Als je hem als dektop replacement wil, is het feit dat er een desktop cpu in zit niet een groot probleem, hij zal behoooorlijk warm worden, een medion p3 1 ghz (ook desktop gok ik) wordt de behuizing aan de onderzijde lekker warm (mocht het winter zijn :) )

Zoals Femme al zegt zal de batterij wat minder lang meegaan, en zal de lap behoorlijk zwaar zijn (veel accu!)
Als desktop replacement lijkt me deze voor jouw ongeschikt, je overklokte AMD is ongeveer evensnel en overklokken is niet weggelegt voor de gemiddelde lap.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 02:42
Wow, dat ding is redelijk bruut :9~! Wat kost deze laptop, daar ben ik nogal benieuwd naar! Wel jammer inderdaad dat de accu naar alle waarschijnlijkheid niet zolang meegaat...

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
toch koop ik liever niets bij graficall en zeker geen laptop :)

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:43

Sorcerer8472

Mens sana?

Heel mooi enzo, maar hoe duur istie? :)
Dat RAM en die harde schijf zijn toch wel een flinke afknapper trouwens...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 03:37 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Heel mooi enzo, maar hoe duur istie? :)
Dat RAM en die harde schijf zijn toch wel een flinke afknapper trouwens...
Ja die hd is klein :(
Maar RIMM hebben ze er eigelijk in zitten!Stond in de folder
Dat`s betere koek dan DDR voor een P4

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 03:44 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Ja die hd is klein :(
Maar RIMM hebben ze er eigelijk in zitten!Stond in de folder
Dat`s betere koek dan DDR voor een P4
kan je die hdd niet intern vervangen door een groter exemplaar dan ?
Persoonlijk zou ik hem toch niet kopen, je kan een rugzak met accu's meenemen als je weggaat ;)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HDD kun je bijna altijd wel vervangen voor een groter exemplaar (qua capaciteit I mean :P )

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

ik vraag me ook af wat dit ding wel niet mag kosten, iemand enig idee???

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-07 08:09
Op maandag 06 mei 2002 09:07 schreef D_e_X het volgende:
ik vraag me ook af wat dit ding wel niet mag kosten, iemand enig idee???
http://www.tweakers.net/pricewatch/26706

2185 euro, das inclusief 1 jaar garantie.
3 jaar garantie kost tussen de 135 ( fok!shop ) en 155 euro.

American Express vraagbaak

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35

JWO

www.pronote.nl worden deze dingen verkocht :) heb zelf de 2800T met celeron cpu, die van mij houd het zoiezo 2 uur uit op de accu :)

degelijkheid zit wel goed, zit een hitachi HDD in en een thosiba cdrom drive, TFT is ook van goede kwaliteit naar mijn mening :)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:00

Animal_X

Rodin

medion??
Is dat niet het Aldi huismerk (kwa IT spul dan)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 22:38 schreef Animal_X het volgende:
medion??
Is dat niet het Aldi huismerk (kwa IT spul dan)
de aldi verkoopt iig wel eea aan medion-artikelen (mijn 19" monitor :)), maar daar is verder volgens mij weinig mis mee (misschien garantie uitgezonderd :))

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58
Ik heb deze laptop sinds een week maar dan in de 1.8Ghz versie (zie spec). Ik ben zeer tevreden over deze laptop en het werkt allemaal snel en soepel. Vooral 3d werkt goed 3dmark2001 4190.
Ik heb wel een paar probleempjes met bepaalde dingen, zoek maar eens op gebruiker FAD. Maar voor rest ben ik zeer blij met mijn aankoop.
De batterijduur bij gewoon gebruik, spelletje, film is ongeveer 1 uur tot 1 1/2 uur. Niet echt lang maar voor mij voldoende. Je kunt er anders altijd nog voor kiezen om er een 2e accu bij te zetten ipv de floppy drive.

De fabrikant volgens www.completer.nl is www.clevo.com.tw Hier zijn ook bios updates ed te downloaden.

Send encrypted messages - Freelance Drupal Developer

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 00:09 schreef FAD het volgende:
Ik heb deze laptop sinds een week maar dan in de 1.8Ghz versie (zie spec). Ik ben zeer tevreden over deze laptop en het werkt allemaal snel en soepel. Vooral 3d werkt goed 3dmark2001 4190.
Ik heb wel een paar probleempjes met bepaalde dingen, zoek maar eens op gebruiker FAD. Maar voor rest ben ik zeer blij met mijn aankoop.
De batterijduur bij gewoon gebruik, spelletje, film is ongeveer 1 uur tot 1 1/2 uur. Niet echt lang maar voor mij voldoende. Je kunt er anders altijd nog voor kiezen om er een 2e accu bij te zetten ipv de floppy drive.

De fabrikant volgens www.completer.nl is www.clevo.com.tw Hier zijn ook bios updates ed te downloaden.
Dankje voor je ervaring :)

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 12-07 08:09
Op dinsdag 07 mei 2002 04:20 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Dankje voor je ervaring :)
Ik wil het ding ook wel,
alleen mag hij geen cent meer kosten dan 5000/2269 gulden/euro.
En met 3 jaar garantie is hij net een paar pieken te duur!

American Express vraagbaak

• TimDJ
trouwens nog ff een rectificatie het is 3dmark2001 4710

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb je bewijs dat die notebook met RIMM is?

Dat is namelijk zeer onwaarschijnlijk, alleen al omdat de enige P4 chipset voor RAMBUS de i850 is (en die is niet echt geschikt voor in notebooks, net zoals de modules zelf, wordt allemaal hardstikke heet).

Verwijderd

Zou het nou nog veel uitmaken of je deze laptop in een 1,6 ghz of een 2,0 versie zou kopen. Of is dat verschil bijna niet te merken?

• TimDJ
Ik denk dat het zeker nog wel veel uitmaakt net zoals op een desktop pc. Je moet alleen even goed bedenken wat je nodig hebt voor je dagelijkse bezigheden en of je het extra geld er voor over hebt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 09 mei 2002 14:21 schreef Coppertop het volgende:
Heb je bewijs dat die notebook met RIMM is?

Dat is namelijk zeer onwaarschijnlijk, alleen al omdat de enige P4 chipset voor RAMBUS de i850 is (en die is niet echt geschikt voor in notebooks, net zoals de modules zelf, wordt allemaal hardstikke heet).
Idd, zie die folder daar-
i845MP chipset
[...]
PC-2100 DDR
Als dat RIMMs zijn vreet ik m'n P60 met rekenfout op :+

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

2 uur op accu is niet veel ...

mijn evo n600c doet het 4 uur op een accu ..

P3M 1066 256 20gb dvd

• TimDJ
Ja maar voor die korte tijd heb je wel een supersnelle P4 voor terug plus ati radeon met 64 mb. Het is een keuze die je maakt of je levert wat snelheid in en je hebt een laptop die lang meegaat op accu of je gaat voor de snelheid wat ten koste gaat van de accutijd

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dit is echt geen laptop, maar een desktop PC...

dat ding weegt 3,2 kg zonder ACCU!!!

met 1 of 2 accu's, die je zeker nodig hebt, komt die op 4,5 kilo!!!...

dan moet je toch een fitte jonge bouwvakker zijn om dat ding mee te slepen, en geen schmiel IT'ertje zoals ik!

ik zou een instant hernia krijgen!

Edit: ik heb zelf nu een Fujitsu lifebook B van het werk... 1,3 kg... dat is pas degelijk!

maar die moet ik aan het einde van mijn stage weer inleveren :( ik ga dan een Compaq Evo N160 kopen... 2,5 kg.
dat is een stuk prettiger dan 4.5 ;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• TimDJ
Overdrijven kan ook.. Ik sleep toch serieus dit ding elke dag mee naar school en naar m'n werk. Goed hij is redelijk zwaar maar ben blij met zo'n snelle pc. Hoef ik tenminste geen nieuwe desktop te kopen :)

Verwijderd

Inderdaad dit is geen laptop meer maar wat heb je nou aan zo`n ding iedereen wil vrij werken overal kunnen werken en ook nog een redelijke accu hebben nou met zo`n combi magnetron wens ik je veel suc6 >:)
Pagina: 1