Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Hijs daar 24 dollar..(bij oc-shop is die 45,- euro.
Maar als ie er binnenkort wel is..Wil ik wel meedoen.
Moet ik dus ook een creditcard hebben>? Die heb ik dus niet....Dus wie wil meedoen? (liefst met creditcard)
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Gemiddelde inkoopactie loopt zeker maandje, dus 3 weken zal et wachten wel waard zijn..Op maandag 06 mei 2002 01:33 schreef Halo_Master het volgende:
Nee, die zoeken we dus.Of we wachten nog een weekje of 3.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmmprff Ik dacht misschien kan ik ook wel een 120 watt pelt kopen voor mijn celly, loopt dat stomme ding weer op 24 volt...GRR!!! wat heb ik daar nou aan:?
koekie@meldersnet.nl
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Sorry, COOLTECHNICA is closed for maintenance. We will re-open soon. Thanks
maar heb wel interesse..was al van plan wat te halen bij Danger Den maar als ik het hier ook kan hallen dan.. doe ik het hier wel mee..spaart me wat leveringskosten
oja.. heb hellaas ook geen creditcard
ps. vind het jammer dat er niet veel staat over leverings kosten etc..qua prijs zoals bij www.dangerden.com misschien kan je dat ff opvragen, staat trouwens ook bij dat ze niet verantwoordelijk zijn voor kwijt geraakte pakketen onderweg?
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Hij doet het weerOp maandag 06 mei 2002 22:52 schreef misstickjoint het volgende:
ik wil wel meedoen..maar krijg ff alleen dit als ik wil kijken wat ze hebben:
Sorry, COOLTECHNICA is closed for maintenance. We will re-open soon. Thanks
maar heb wel interesse..was al van plan wat te halen bij Danger Den maar als ik het hier ook kan hallen dan.. doe ik het hier wel mee..spaart me wat leveringskosten
oja.. heb hellaas ook geen creditcard
inderdaad.. was wel toenet erg toevallig zeg dat ik ernaartoe ging en het was in onderhoudOp maandag 06 mei 2002 22:58 schreef Xavier het volgende:
[..]
Hij doet het weer
Ik zie zo'n flesje Water Wetter wel zitten, en misschien 2 fans...
ff uitkijken alleen: De pompen zijn 120 V, die kan je hier niet gebruiken!!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Sinlath | Opinions may contain latency
Edit: heb geen cc
Misschien dat ik meedoe
Ik laat het wel weten als het ik mee wil doen.
ik heb nl. creditcard.. en interesse in wat spulletje
moet mn slangen vervangen nl..
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou, wat mij betreft wil ik wel bestellen binnen 1 weekje of zo.Op dinsdag 07 mei 2002 03:02 schreef Karreman het volgende:
binnen welk termijn wil je bestellen?
ik heb nl. creditcard.. en interesse in wat spulletje
moet mn slangen vervangen nl..
Ik wil een heel setje kopen.
Maar hoe gaan we dat dan regelen?
Maken wij het geld naar jou over of zo?
Wat had je zelf in gedachten.
Price: $35.00
Code: LDEGrease
Price: $6.00
Sinlath | Opinions may contain latency
Dan kan iedereen die iets wil bestellen een mailtje naar HEM sturen en het geld overmaken.
dat lijkt voor de overzichtelijk heid wel ff handig.
zo.. gereageerd
sorry, geintje.. Beste is dat iemand anders de bestellingen op neemt, ik heb daar niet veel tijd voor op et moment (ouders zijn 3 weken op vakantie.. home alone en 40 uur/week werken
Geld kan dan rechtstreeks naar mij toe, ik heb telebanken, dus elke dag up to date
Alles zo snel mogelijk, kunnen we snel bestellen. Doorsturen/verzenden neem ik dan voor mn rekening.
vrijwilliger voor de bestellingen?
tis $2 voor verzend/adm. kosten.. plus gewoon tarief van UPC voor gewicht (zie je pas bij uiteindelijk et bestellen).ps. vind het jammer dat er niet veel staat over leverings kosten etc..qua prijs zoals bij www.dangerden.com misschien kan je dat ff opvragen, staat trouwens ook bij dat ze niet verantwoordelijk zijn voor kwijt geraakte pakketen onderweg?Vraag me af of dat bij elke internationale levering is bij andere bedrijven zoals Danger Den... misschien ook ff daar informeren ofzo?
Kep emailtje gestuurd met wat vraagjes (verzenden na order, evt. korting
wachtend op reply..
azoooo..Op dinsdag 07 mei 2002 18:07 schreef Karreman het volgende:
[..]
tis $2 voor verzend/adm. kosten.. plus gewoon tarief van UPC voor gewicht (zie je pas bij uiteindelijk et bestellen).
Kep emailtje gestuurd met wat vraagjes (verzenden na order, evt. korting, trackingnumber, vooraf vragen of er iets voldoende op voorraad is..)
wachtend op reply..
hmmmm ben benieuwed wat voor reply je krijgt
zal zeker mooi meegenomen zijn als men korting geeft..maar het zal ook wel aan de hoeveelheid men bij hun gaat bestellen of hoeveel het is in totaal.
Maar we zullen het wel horen denk ik.
ok.. ff simpel situatie geschets:
http://www.karremania.cistron.nl/bestelling.html
Totaal: $676.50
Ok, rustig door de bestelling heen gegaan.. toen..
het magische UPS verzendprijsje..
http://www.karremania.cistron.nl/bestelling1.html
DIT IS ONGELOOFELIJK DUUR MAN!!!
Ruim 200 dollar voor "relatief" nie zo veel..
Ga je dit dus op gewicht doorberekenen, is et helemaaaal nie zo goedkoop..
We zijn ff op zoek naar alternatieven..
Verwijderd
wil bestellen. Maar als ie niet perse een Swiftech wil, dan kunnen we misschien gewoon bij DangerDen bestellen. Evaring met DangerDen en inkoopacties is er inmiddels genoeg.
Wat Cooltechnica heeft, heeft DangerDen ook bijna allemaal, op de Swiftechwaterblokken na.
Ik heb alleen wel liever swiftech. en ik vraag me af of je bij dangerden wel goedkoper uit bent mbt. de verzendkosten.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel mensen er gaan bestellen.
Gaan er 25 man bestellen , zijn we allemaal $10 kwijt aan verzendkosten.Voor mij niet zo een probleem.
Stel je voor dat we misschien wel een man of 30 kunnen krijgen om te bestellen , dan zijn we allemaal maar zo een $8 kwijt aan verzendkosten, desnoods laten we de inkoopaktie ff langer duren.
Verwijderd
We willen namelijk toch maar 1 ding..WATERC00LING!
En als dat klopt wat karreman zei met upc dan is het inderdaad niet zo super voordelig.
maar ja ik w8 iedergeval met spanning af
Binnenkort ook (hopelijk) een inkoop actie bij www.aqua-computers.de erbij
Site werkt niet echt.Op woensdag 08 mei 2002 19:33 schreef Karreman het volgende:
Ik ben samen met wimo de actie begonnen, dit was ronduit veeeeeeel te duur.
Binnenkort ook (hopelijk) een inkoop actie bij www.aqua-computers.de erbijheeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie blokkies daar.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verzebdkosten valt wel mee als we met meerdere bestellen
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
LMAO!! je hebt mn post wel gelezen? et voorbeeldje?Op woensdag 08 mei 2002 23:11 schreef ken het volgende:
Ik heb een creditcard
Ik wil best wel iets regelen mits er voldoende intresse is
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ik gaat er daar maar een bestellen dan..