Ik heb net het halve internet afgezocht naar een voltage mod (Vcore) voor mijn Gigabyte 7VRXP mobo, maar ik heb niks gevonden. Ik heb ook al van alle grote IC's op mijn mobo opgezocht wat ze doen, en die kon ik bijna allemaal vinden met google, behalve 1, die volgens mij dan ook in aanmerking komt. De merknaam is "GTS" en daaronder staat FC-618SM en daaronder 2K145P. Met google kan ik niets vinden bij die nummers. Is hier iemand die meer van dit IC weet, of die weet hoe ik een voltage mod kan uitvoeren op mijn mobo?
wil ik ook wel eens weten heb ook zo'n mobo maar cpu word stressed al 58 g raden op 1775 mhz v core op 7.5 % hoger
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hmm toch jammer dat niemand dit weet 
Zijn hier anders mensen met een ander Gigabyte mobo met voltmod?
Ik ga ook maar eens een emailtje sturen aan Gigabyte zelf
Zijn hier anders mensen met een ander Gigabyte mobo met voltmod?
Ik ga ook maar eens een emailtje sturen aan Gigabyte zelf
Trouwens, BruceLee, kan jij ook ff op je mobo kijken of daar precies hetzelfde chipje opzit? Want het zou *heel misschien* kunnen dat je een andere serie hebt met een ander chipje, dat wel precies hetzelfde doet, maar van een andere fabrikant is, met evt een ander nummer.
IC die ik bedoel zit tussen de socket en de lan-aansluiting in en is wat hoger dan alle andere ICtjes.
IC die ik bedoel zit tussen de socket en de lan-aansluiting in en is wat hoger dan alle andere ICtjes.
Ik d8 ik schop 'em maar weer eens omhoog. Misschien dat er inmiddels iemand is die het wel weet...

Heb nog steeds geen voltmod helaas 
Laat ik 'em nog es naar boven schoppen... kan me toch niet voorstellen dat er geen mensen zijn hier met extreme peltierkoeling en dus de behoefte aan een hoger voltage (rond de 2,14v of zoiets). Of is dat met de diverse gemodde biossen te doen?
Laat ik 'em nog es naar boven schoppen... kan me toch niet voorstellen dat er geen mensen zijn hier met extreme peltierkoeling en dus de behoefte aan een hoger voltage (rond de 2,14v of zoiets). Of is dat met de diverse gemodde biossen te doen?
Pagina: 1