Verwijderd
Ik zou dat logo aan de voorkant wel eens zien met een
laagje plexi en een ccfltje erachter!
Ik zou zeggen, ga zo door!
Het is echt niet zo moeilijk maar neem er de tijd voor.
Dit was ook mijn eerste keer..
Oh een figuurzaag is ook handig
echt vet gedaan !! toppie
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Plak een plexiglas plaatje achter de tekening en haal de 'steunpaaltjes' waar de ogen en de mond mee vast zitten, weg en plak de ogen en mond op dat plaatje... lijkt het net of ze 'zweven' en het doet niks af aan het effect van een ccfl... (doet dit natuurlijk wel pas na het evt. spuiten anders spuit je het pleziglas ook onder)
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
tis geen gezicht.. gewoon 3 () vormige dingies (zie je goed by die 5 1/4 bay pic.)Op maandag 06 mei 2002 01:20 schreef MRic3 het volgende:
fff nog eeen tipje. om je airflow onder controle te houden en nog meer voor de mooie....
Plak een plexiglas plaatje achter de tekening en haal de 'steunpaaltjes' waar de ogen en de mond mee vast zitten, weg en plak de ogen en mond op dat plaatje... lijkt het net of ze 'zweven' en het doet niks af aan het effect van een ccfl... (doet dit natuurlijk wel pas na het evt. spuiten anders spuit je het pleziglas ook onder)
Maar zekers goed idee
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ff tipje voor mensen die het ook voor het eerst doen het rubber bij de fan (open gesneden power kabel)pas afsnijden als je het er in heb zitten moet n.l. een beetje schuin zijn anders krijg je dat rare v-tje in je rubber net als ik
Maar al doende leer je steeds meer.
P.s. Fan grill was op,die komt nog.
[off-topic]
uhh... "edit" knop?Op maandag 06 mei 2002 01:53 schreef linnenbleker het volgende:
sorry typ fout lets = leds
[/off-topic]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Waarom heb je in godsnaam de kap van je voeding afgehaald? Je hebt hem niet kleiner gemaakt of wat dan ook, dus imo alleen maar link. Of je moet het ivm warmte gedaan hebben ofzo, omdat je die xtra fan hebt geplaatst, maar zo warm worden voedingen normaal niet...Op maandag 06 mei 2002 01:43 schreef linnenbleker het volgende:
Ik heb ook nog een 12 cm fan in de zijkant zitten en een voor de voeding die open gewerkt is.
ff tipje voor mensen die het ook voor het eerst doen het rubber bij de fan (open gesneden power kabel)pas afsnijden als je het er in heb zitten moet n.l. een beetje schuin zijn anders krijg je dat rare v-tje in je rubber net als ik
Maar al doende leer je steeds meer.
P.s. Fan grill was op,die komt nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
I'm not as think as you stoned I am
k heb nu ook een ccfl in mijn antec zelfde als die van alleen dan zonder deurtje
k weet alleen niet of ik er nog een in moet doen want dan valt me lcd niet meer zo op denk ik
iig, mastah gedremelt man!!!
Audi A8 W12 6.0
De fan in de voeding maakte enorme herrie en was uit ballans
maakte dus een ratel geluid
Dus ik vol hoop de fan vervangen maar wat blijkt de fan die ik er voor had gehaald paste er niet tussen was 3 mm te dik
Toen heb ik de power maar open gewerkt en er een casefan achter gezet en ook op 7 volt voor het geluid dus vandaar.
pritstift is wel een cheap ass oplossing zeg...
dat kon toch wel wat professioneler he...
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Verwijderd
Als het goedkoop kan waarom niet? Het beschadigd de kast niet, en het is makkelijk eraf te halen. Ik vind het een prima oplossing!!Op maandag 06 mei 2002 17:13 schreef AngryAngel het volgende:
Coole mod, alleen....
pritstift is wel een cheap ass oplossing zeg...
dat kon toch wel wat professioneler he...
Erg nijs gedaan!!! Alleen zie ik jou niet echt met een razor spelen
Maar ik moet zeggen, het is een prima logo en heel goed gezaagd. En als mijn casemod eraan komt krijg ik wel hulp he
Ik heb hem inmiddels gespoten en foto`s gemaakt
Nu wil ik nog een blauwe nevel om het logo en om de cd kap maken voor een mooier effect.
Hij was nog niet helemaal droog maar ik kon hem klaarleggen voor de foto`s
met de fohn droog gekregen in 10 min
verdere foto`s volgen en ik hoor het wel weer
Verwijderd
En achter de letters ook maar achter de kleine logo`s groene high bright leds zodat het razer logo een beetje echt lijkt en verder zie ik het wel maar ik blijf vernieuwingen posten met foto`s zodat mensen van mijn fouten kunnen leren.
Tips en ideeen altijd welkom.
wou ik ook gaan doen dat teken
maar dan als echte tatoo
teken van de Razer Boomslang
De grijze kapjes en de led vensters zitten er weer op
Maar ik moet nu ook de cd-burner en de fdd spuiten is anders geen gezicht denk ik.
Foto`s volgen.........
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Verwijderd
Petje af Linnenbleker, ik doe het je toch niet na, ik word al moe als ik alleen dat frontje al zie
Maar wel nice dat je mijn ideetje over genomen hebt voor die ledjes achter de kleine Razer logo's.
Ik zou het zelf met mat plexiglas doen (ik zag hem geloof ik al achter de bank staan
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Heb een stukkie plexie genomen en wat geschuurd voor een mooier effect hoop ik zodat het groene van de razer logo`s er goed uit komen (moet ik nog plaatsen maar het leek me een goed idee)en achter het trans stukkie komt een blauwe ccfl
Dit is het effect ik hoop dat het een beetje zichtbaar is.
Oh ja dit moest natuurlijk ook nog gedaan worden.
Ik ga gewoon weer verder en ik zie wel wat het wordt
Nog ideeen?
Ik hoor ze graag
en dan is je username TweakMasterOp dinsdag 07 mei 2002 22:01 schreef TweakMaster het volgende:
Ziet er zeker strak uit..kep al moeite met een raampie..Lompe poten van me
#StopBurningStuff
Verwijderd
Komt er ook nog een Fanbus/CCFL bus?
Vet m8!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
gaan we ff met een beitel mijn HQ08 veranderen
You know where I live!!
trouwens heb je je zijplaten ook gespoten?¿
greetzzzz, Willemske
Verwijderd
Willem, lees ff de FAQ over het posten van greetings.....Op woensdag 08 mei 2002 09:56 schreef gotties het volgende:
greetzzzz, Willemske
![]()
blackmagic
![]()
(ik moet toch maar is een keer beginnen met mijn eerste mod)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Sorry weet het maar ik heb net nieuwe Username en wist niet of mister linnenbleker die meteen herkende daarom zette ik er Willemske onder sorryOp woensdag 08 mei 2002 11:06 schreef P4R_TgUy het volgende:
[..]
Willem, lees ff de FAQ over het posten van greetings.....
damn, hoe lang ben je bezig geweest met dat afdekplaatje
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Dan weet ik tenminste of ik vanavond ff moet GoTten
Verwijderd
ROFL !Op woensdag 08 mei 2002 17:50 schreef P4R_TgUy het volgende:
Ow, je bedoelt die "Hans van Willegenburg-Chieftec" van je??
Trouwens wel een erg stoer idee om gewoon een logo uit het plastic te halen. Ik had eigenlijk nog nooit aan een figuurzaag gedacht om door het plastic te gaan zagen. Ben denk ik iets te modern. Alles moet snel, machinaal en niet al teveel tijd kosten, maar er wel strak uitzien
Big Upz hoor. Nou ben ik ook wel benieuwd naar het eindresultaat.
Ik had alleen een probleempje
Ten eerste de binnenkant van mijn frontje liep gebogen
dus het plexiglas(acryl) kon er niet makkelijk op en ten tweede als de verlichting uit staat (het blijft een server)kijk je op die lelijke achterkant (binnenkant kast)
Mijn vrouw kwam met deze geniale oplossing (neem een panty laat licht door maar dempt met een donkere achtergrond)
Dus heb ik maar een panty aan gort geknipt en geplakt met dubbelzijdige tape.
Oh ja en ik heb mijn ccfl-etje geplaatst achter het frontje(afdekkapje) nu nog ff plaatsen en dan ben ik benieuwd
Ben nu bezig met de ccfl te plaatsen voor het grootte logo
Foto`s volgen als jullie het verloop nog leuk vinden
Ik hoor het wel weer.....
Ziet er wel leuk uit!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
En heb je die ccfl bij Wiener elektronica gekocht
Volgens mij heeft Computerland in Eindhoven die dingen ook tegenwoordig
Maareh, morgen is het Hemelvaartsdag, dus niet werken ---> modden
Verwijderd
btw hoe zit dat met die computer-land tasje/recutje op die pics, heb je daar nou gewoon zo'n hekel aan of lag dat toevallig in de buurt?
Maar goed, erg
Verwijderd
Ik geloof dat ie daar wat spullen heeft gekocht, en plastic tasjes zijn ideaal als ondergrond om te spuitenOp donderdag 09 mei 2002 11:03 schreef duck_lucifer het volgende:
btw hoe zit dat met die computer-land tasje/recutje op die pics, heb je daar nou gewoon zo'n hekel aan of lag dat toevallig in de buurt?
Ik ben van mening dat het erg goed gelukt is voor een noob in case modding
Er moet nog een ccfl achter het grootte loga maar dat komt nog.
Verder zat ik te denken om een hdd-vu-meter er op te maken heb de spullen besteld maar ik kijk wel of ik het nog doe.
Laat maar weer wat horen en tips nog steeds welkom
Thanx for all reply`s
Verwijderd
Maar nijs gedaan man! Nou aan je echte mod beginnen. Over ongeveer 2 weken heb je genoeg tijd
Verwijderd
Lijkt me wel shit werk dat uitzagen met een figuurzaag.
Maar heel netjes gedaan hoor.
Verwijderd
als je die ijzeren voorkant van je kast nou zwart verft of iets anders voormaakt dan zie je dat ook niet meer
maar hij ziet er heel goed uit en ik wens je nog veel suc6 met je casemodding
das wel een idee ja ff de boel uit bouwen en spuiten foto`s volgen....
thanx 4 the tip!!!!!!!!!
Verwijderd
ik had 2 dingen in gedachten
1:je spuit dat stuk ijzer erachter zwart
2:je maakt daar een zwarte plank achter
dat bedoel ik nou ik wens je veel suc6 met het verder modden
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ik heb namelijk een tweak-in gekregen..
en nog een foto
Gefeliciteerd met je dochter!
niet je dremel op haar gaan gebruiken he!
De mod komt later weer aan bod.