Toon posts:

[winxp] Pinnacle PCTV Pro werkt niet....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nou 1 dag windows xp prof draaien, nou leuk allemaal, maar als ik tv wil kijken onder een _NIET_ admin user dan werkt het niet helemaal.

ik kan dan niet het scherm resizen, en naar full screen werkt het helemaal niet.

als ik dit probeer dan word het beeld wel grooter maar het tv beeld blijft klein.

ik weet niet of dit al ooit eerder geweest is, ik heb ook al de search gebruikt(was wel te hopen met 1600+ posts).
maar in de search staat niet over dit probleem(heb al 3 uur gezocht).
ik weet ook niet of dit in V&B moet of in WOS

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik had het een soortgelijk probleem (onder 98) dat de videokaart niet helemaal goed werkte met de overlay. Dat heb ik toen veranderd door mijn videokaart opnieuw te installeren.

zelf had ik wel een Miro PCTV pro (maar dat is volgens mij allebei een BT848 chip)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 00:11 schreef Terw_Dan het volgende:
Ik had het een soortgelijk probleem (onder 98) dat de videokaart niet helemaal goed werkte met de overlay. Dat heb ik toen veranderd door mijn videokaart opnieuw te installeren.

zelf had ik wel een Miro PCTV pro (maar dat is volgens mij allebei een BT848 chip)
Miro = Pinnacle(overname ofzo).

maare hoe bedoel je het nou? de overlay van de vga of de tvkaart?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op maandag 06 mei 2002 00:31 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

Miro = Pinnacle(overname ofzo).

maare hoe bedoel je het nou? de overlay van de vga of de tvkaart?
De overlay van de tvkaart werkte niet goed met de videokaart, bij mij lag dat gewoon aan de drivers voor de videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 08:27 schreef Terw_Dan het volgende:

[..]

De overlay van de tvkaart werkte niet goed met de videokaart, bij mij lag dat gewoon aan de drivers voor de videokaart.
ik zal even nieuwe drivers zoeken voor mijn ASUS V8200 T2 Deluxe.

[edit]
enne het is niet de overlay want waarom heeft de admin(ik) daar geen last van, en users(zusje, pa, ma) wel?
ben ik blij dat ik op mijn eigen pc dit probleem niet heb, 1 user=admin.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:26
Werkte het wel onder windows 2000? Zo'n TV-kaart spreekt videogeheugen direct aan geloof ik via overlay en het zou kunnen dat, dat niet mag met een user account ofzo iets.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op maandag 06 mei 2002 13:20 schreef Hielko het volgende:
Werkte het wel onder windows 2000? Zo'n TV-kaart spreekt videogeheugen direct aan geloof ik via overlay en het zou kunnen dat,
ik heb nooit win 2000 gebruikt.
ik heb deze pc net gekocht(me pa), dus ik weet het niet met 2000.
dat niet mag met een user account ofzo iets.

Verwijderd

Topicstarter
hmz, kickje.
Pagina: 1